خبرنگاران ورودی های کرمانشاه با دقت پایش می شود

به گزارش بلاگ پو، کرمانشاه- خبرنگاران- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استانداری کرمانشاه گفت: ورودی های استان توسط نیروهای هلال احمر، بهداری، ارتش و نیروی انتظامی بادقت پاییش می شود.

خبرنگاران ورودی های کرمانشاه با دقت پایش می شود

مسعود بهرام نژاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پلیس راه کرمانشاه به همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در نقاطی که حساس است گیت های نظارتی به جای پلیس راه ها به نقاط مرزی با استان های همجوار منتقل خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این گیت ها کادر درمانی ارتش و هلال احمر ضمن انجام تست های غربالگری، محدودیت های را نیز برای تردد مسافرین اعمال خواهند کرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمام دستگاه ها برای مقابله با کرونا پای کارآمده اند، یادآور شد: دستگاه های اجرایی به عنوان پشتیبان کادر بهداشتی درمانی استان از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد.

بهرام نژاد عنوان کرد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات و عملکرد دستگاه های اجرایی فعالیت کلیه نهادها را برای خدمتگزاری به مردم و حفظ سلامت عمومی ارزیابی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد در شهرهای استان اجرا می شود، گفت: در ایام نوروز هیچ گونه مسافری را پذیرش نخواهیم کرد، کلیه امکانات اقامتی دستگاه های دولتی تعطیل شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: از مردم شریف و فهیم استان تقاضا داریم ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، در انجام اقدامات پیشگیرانه نیز مشارکت جدی و موثری داشته باشند تا با همراهی زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا به امروز 152 نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که 13 نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تا به امروز 17 هزار 362 و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در مجموع هزار و 135 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و 710 مورد از ابتدا تا به امروز بهبود یافته اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار و با گسترش به بیشتر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22211

به "خبرنگاران ورودی های کرمانشاه با دقت پایش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی های کرمانشاه با دقت پایش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید