خبرنگار پرتغالی: طارمی سلاح مهم پورتو مقابل یوونتوس است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو پرتغال از ساعت 23:30 امروز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس ایتالیا است.

خبرنگار پرتغالی: طارمی سلاح مهم پورتو مقابل یوونتوس است

انتظار می رود مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه در ترکیب تیمش به میدان برود. او یکی از امیدهای اصلی پورتو برای گلزنی به پورتو محسوب می شود.

برونو فرناندس خبرنگار روزنامه O Jogo پرتغال در آستانه این مسابقه، نقاط قوت و ارزش های تیم فوتبال پورتو را تشریح کرد و از طارمی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان پورتو نام برد.

فرناندس که با روزنامه calciomercato ایتالیا مصاحبه کرده است، گفت: پورتو با شرایط کمتر از حد مطلوب به این بازی می آید چون 10 امتیاز با صدر جدول و تیم اسپورتینگ اختلاف پیدا کرده اند اما معتقدم لیگ قهرمانان می تواند ذهنیت تیم را که در دور گروهی برای تیم های سطح بالا عالی بازی کرد، تغییر بدهد. بازیکنان آماده هستند تا به روشی جدی و مهم به مصاف یوونتوس بفرایند. این موضوع کار را برای بیانکوری (یوونتوس) آسان نخواهد کرد. بازیکنان می خواهند ارزش، ذهنیت و فوتبال متفاوت خود را در اروپا نشان بدهند.

روزنامه نگار پرتغالی اضافه کرد: پورتو ارزش زیادی دارد. مهدی طارمی مهاجمی که در این فصل 14 گل به ثمر رسانده است، بسیار خوب عمل می کند و در منطقه گل حضور دارد. او به همراه ماره گا می تواند مشکل اصلی یوونتوس باشد.

فرناندس شرح داد: این بازیکن ایرانی و 28 ساله در یک ماه گذشته پیشرفت زیادی کرده است و سلاح بسیار مهمی برای پورتو است. من همچنین ژسوس کرونا را دوست دارم؛ یک بازیکن درخشان و با تجربه بین المللی بیشتر نسبت به طارمی.

روزنامه نگار پرتغالی درباره فرانچسکو کونسیسائو پسر سرمربی پورتو هم گفت: او بازیکن بسیار جوانی است. فرانچسکو در بازی با بواویستا وارد زمین شد و یک پنالتی هم گرفت. او در لیست پورتو برای لیگ قهرمانان حضور دارد اما نمی توان گفت که در ترکیب اصلی حضور دارد. فرانچسکو خیلی جوان است و مقابل یوونتوس، باتجربه ترین بازیکنان به میدان می فرایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43520

به "خبرنگار پرتغالی: طارمی سلاح مهم پورتو مقابل یوونتوس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار پرتغالی: طارمی سلاح مهم پورتو مقابل یوونتوس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید