فریاد طارمی؛ بازی بدهید، گل می زنم!

به گزارش بلاگ پو، مهاجم ایرانی پورتو پس از ورود به زمین فرایند بازی را به سود تیمش تغییر داد تا به فزونی مقابل پورتیموننسی برسند.

فریاد طارمی؛ بازی بدهید، گل می زنم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو که مثل تمام بازی های این فصل مهدی طارمی را در ترکیب نمی دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل پورتیموننسی قعرنشین نهاده شد.

پورتیموننسی آغاز غیرمنتظره ای داشت و توانست در دقیقه 14 روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر چکشی بتو به گل برسد و تیم پورتو را در زمین خود عقب بیندازد.

مهدی طارمی که همیشه فرصت کمی به عنوان یار جانشین در پورتو به دست می آورد، امشب برای نخستین بار و پس از آسیب دیدگی ماتئوس اوریبه، از دقیقه 31 ملاقات با پورتیموننسی به عنوان یک تعویض اجباری وارد زمین شد که پس از حضورش فرایند بازی کاملا به سود تیمش تغییر کرد.

ستاره ایرانی پورتو سه دقیقه بعد از حضور در بازی از میانه زمین پاس خوبی به خسوس کرونا داد و خلق موقعیت کرد تا این بازیکن با پیشروی تا محوطه جریمه پورتیموننسی پیش رفت که شوت او به تور کنار دروازه خورد.

پورتو پس از حملات پیاپی بالاخره در دقیقه 3+45 پیروز شد روی ارسال دقیق سرجیو اولیویرا از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر امبمبا گل تساوی را بزند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک تمام گردد.

ستاره ایرانی پورتو که تشنه پیروزیت در هفتمین بازی فصل لیگ برتر پرتغال با لباس پورتو بود، تنها 49 ثانیه پس از آغاز نیمه دوم روی سانتر زیبای سرجیو اولیویرا از جناح راست زمین پیروز شد با جای گیری مناسب پشت مدافع پورتیموننسی و ضربه سر نخستین گل خود را در تیم جدیدش به ثمر رساند.

طارمی پس از باز کردن دروازه پورتیموننسی، ضربه محکمی به توپ زد و فریاد شادی در دو دراگائو سر داد تا به نوعی از زیر فشار انتقاداتی که علیه نیمکت نشینی او در پورتو و عدم گلزنی اش در تمام رقابت های فصل 21-2020 می گردد، خارج گردد و پاسخ محکمی به آنها بدهد.

ستاره ایرانی پورتو که پس از گل در آغوش هم تیمی هایش نهاده شده و انگیزه بیشتری برای ادامه بازی پیدا نموده بود، در دقیقه 71 هم با ضربه سر دروازه پورتیموننسی را تهدید کرد که گلر حریف توپ ر ا در اختیار گرفت.

طارمی در دقیقه 78 با پیشروی تا پشت محوطه جریمه پورتیموننسی پاس در عمق خوبی به موسی مارگا داد که او هم با پاس در عمق اولیویرا را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما این بازیکن با فرصت سوزی توپ را تبدیل به گل نکرد و دروازه بان حریف با پا مقابل شوت او ایستاد.

در دقیقه 88 مهاجم ایرانی پورتو در میانه زمین توپ گیری کرد که همین اتفاق موجب شد تیمش ضد حمله بزند و در ادامه روی پاس خسوس کرونا و شوت زمینی اولیویرا گل سوم را به ثمر رساند.

پورتو که در هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فریرا شکست خورده بود، امشب پیروز شد با درخشش مهدی طارمی به رجحان 3 بر یک خانگی برابر پورتیموننسی دست یابد تا 13 امتیازی شده و موقتا در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

مهدی طارمی، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال در حالی امشب پیروز به زدن نخستین گل خود در پورتو شد که طی 6 مسابقه اخیر داخلی و دو ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر سیتی و مارسی فرانسه نتوانسته بود به این مهم دست پیدا کند.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی گل ارزشمندی مقابل پورتیموننسی به ثمر رساند که برای نخستین بار طی سالیان اخیر به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

بدون تردید این گل می تواند صندلی طارمی را در پورتو محکم تر نموده و کاری کند تا او از ملاقاتهای بعدی تیمش در ترکیب قرار بگیرد؛ بازی آینده پورتو دوم آذرماه در جام حذفی خواهد بود که انتظار می رود این تیم با مهاجم ایرانی خود وارد این مسابقه گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37517

به "فریاد طارمی؛ بازی بدهید، گل می زنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریاد طارمی؛ بازی بدهید، گل می زنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید