خبر خوب برای هافبک پرسپولیسی ها

به گزارش بلاگ پو، میلاد سرلک پس از پیوستن در تابستان سال 1399 به پرسپولیس توانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند. هافبک سرخپوشان مرکز طی دو فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشت تا تبدیل به یکی از چهره های اصلی این تیم شود.

خبر خوب برای هافبک پرسپولیسی ها

قرارداد دو ساله او با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد تا این بازیکن با پیشنهاد تیم هایی از امارات و قطر روبرو شود. با این حال سرلک تمایل به حضور در فوتبال باشگاهی اروپا دارد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از درخواست یحیی گل محمدی مذاکره با سرلک را برای تمدید قرارداد آغاز کرد تا این بازیکن دو فصل دیگر هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

هافبک ملی پوش پرسپولیس با توجه به حضور در لیست بازیکنان دراگان اسکوچیچ خواستار فعال شدن بند مالی مربوط به ملی پوشان تیم شده است تا مبلغ قراردادش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

درویش نیز با درخواست های مالی سرلک موافقت کرده است تا سرلک به او قول ماندن در پرسپولیس را بدهد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد قرارداد هافبک تیم ملی ایران را قبل از پایان فصل تمدید کند تا با فشار هواداران در پایانی فصل روبرو نشود. از این رو قصد دارد بلافاصله پس از تسویه حساب فصل جاری با بازیکنان تیم قرارداد او را به طور رسمی تمدید کند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63549

به "خبر خوب برای هافبک پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای هافبک پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید