خرمگاه: تیم بهتری می شویم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ،ذوب آهن اصفهان بعد از اینکه اولین شکست را با منصوریان تجربه کرد موفق شد در اهواز یک امتیاز از فولاد بگیرد. بعد ازاین تساوی محمد خرمگاه به نشست خبری رفت. واین جملات را به زبان آورد: خوشحالیم که در شهر شهیدپرور اهواز حاضر شدیم. هنوز به شرایط تاکتیکی مدنظرمان نرسیدیم. خوشحالیم که بازیکنان به صحبت های ما گوش دادند. در خط جلو سه بازیکن زیر 23 سال داشتیم و این مسئله نوید روزهای خوب را می دهد. می دانستیم کار سختی داریم. فولاد خط حمله قوی دارد و از کوچکترین فرصت موقعیت می سازد. باید این دوره را پشت سر بگذاریم. ما گل های بدی می خوریم و باید با کار بیشتر کاری کنیم که گل بد نخوریم. نشان دادیم که یک تیم رو به جلو هستیم و روزهای خوبی در انتظارمان است. خرمگاه درادامه حرف هایش گفت: هر دو تیم موقعیت گل داشتند. نتیجه عادلانه در کل عادلانه بود اما فکر می کنم موقعیت های ما در نیمه دوم نسبت به حریفمان بیشتر بود.

خرمگاه: تیم بهتری می شویم

خرمگاه در مورد اینکه چرا این تیم بد گل می خورد، این پاسخ را داد: سوال خوبی پرسیدید این بد گل خوردن به مسائل روانی باز می شود. بازیکنان قابلی داریم و کیفیتشان بالا است. مطمئن هستیم که تیم ما باز می شود. قطعا کوشش مان را می کنیم تا هر چه زودتر به شرایط خوب برسیم. بعد از بازی طرفداران فولاد از این نتیجه خوشحال بودند و این مسئله که آنها تیم خود را تشویق کردند اتفاق خوبی بود. خرمگاه به وضعیت زهیوی هم اشاره دارد: با دکتر صحبت کردیم زهیوی شرایط خوبی ندارد و امیدواریم او زودتر به شرایط بازی برسد.

مربی ذوب آهن درباره سیستم بازی تیمش هم توضیحاتی داده است: با چهار مدافع بازی می کردیم و سه مهاجم داشتیم. با سیستم 433 به دنبال کسب پیروزی بودیم. وقتی صاحب توپ می شدیم به دنبال این بودیم که برتری عددی داشته باشیم.

چرا منصوریان به نشست خبری نرفت؟ خرمگاه به این سوال هم پاسخ داد:ما همه بایدیکدیگر یاری کنیم. باید مهربان باشیم و محبت داشته باشیم تا قشنگ تر زندگی کنیم. مسئله خاصی وجود ندارد.

1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3105

به "خرمگاه: تیم بهتری می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرمگاه: تیم بهتری می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید