خرید زمستانی رئال به دورتموند پیوست

به گزارش بلاگ پو، رینیر ژسوس بازیکن برزیلی 18 ساله رئال که زمستان از فلامینگو جذب شده بود تا 2022 به صورت قرضی راهی بروسیا دورتموند شد.

خرید زمستانی رئال به دورتموند پیوست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رینیر ژسوس ژانویه گذشته با قراردادی تا سال 2026 به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال پیوست و برای تیم دوم رئال هم چند بازی انجام داد اما دسته سوم اسپانیا پس از شیوع کرونا نیمه تمام ماند.

حضور وینسیوس، رودریگو و میلیتائو که همگی بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا و بدون پاسپورت اسپانیایی هستند، مانع از این می شد که رینیر فصل بعد برای تیم اول رئال بازی کند و بازی در تیم دوم نیز نه باب میل بود و نه سران باشگاه.

در نهایت تصمیم بر این شد که او با قراردادی قرضی تا سال 2022 راهی بروسیا دورتموند شود. رینیر روز گذشته تست های پزشکی دورتموند را با موفقیت پشت سر گذاشت و دقایقی پیش نیز قراردادی رسمی امضا کرد. در قرارداد او بند خرید دائم وجود ندارد.

انتقال او به دورتموند شباهت های زیادی به اشرف حکیمی دارد. ستاره مراکشی هم دو سال قرضی در دورتموند بازی کرد و در حالی که یک سال از قراردادش با رئال باقی بود، حاضر به تمدید نشد و در نهایت رئال او را با 40 میلیون یورو به اینتر واگذار کرد.

لوسین فاوره سرمربی دورتموند چند روز پیش و در مورد رینیر گفته بود: بله ما درخواست جذب او به شکل قرضی را داده ایم و مذاکرات ادامه دارد. هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. رینیر می تواند مهاجم نوک بازی کند و نیز در خط هافبک به میدان برود. او حتی می تواند مهاجم کاذب هم باشد. بازیکنی بسیار باکیفیت است و باید ببینیم چه خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32961

به "خرید زمستانی رئال به دورتموند پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید زمستانی رئال به دورتموند پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید