خرید 400 میلیون برنامه گوشی هوشمند در روز کریسمس

به گزارش بلاگ پو، طبق گزارش های جدید، کاربران کل جهان در روز کریسمس بیش از 400 میلیون دلار را به خرید برنامه های گوشی های هوشمند اختصاص داده اند.

خرید 400 میلیون برنامه گوشی هوشمند در روز کریسمس

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،طی سال های اخیر صنعت توسعه نرم افزارهای مختلف برای سیستم عامل های اندروید و iOS رونق بسیاری داشته و بسیاری از افراد به این شغل روی آورده اند. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط شرکت سنسور تاور، دارندگان گوشی های اندرویدی و آیفون سر جمع 400 میلیون دلار هزینه برای نرم افزارهای گوشی های خود پرداخت نموده اند. گزارش تهیه شده تنها مربوط به روز عید کریسمس بوده و تمام مبلغ ذکر شده در آن روز پرداخت شده است.

در سالی که شیوع ویروس کرونا به تمامی صنعت های مختلف جهان ضرر زده به نظر می آید صنعت توسعه نرم افزارهای گوشی های هوشمند از این آسیب ها در امان بوده است. داده های گزارش ارائه شده نشان می دهد که 400 میلیون دلار مذکور حاصل رشد 34.5 درصدی نسبت به سال پیش بوده و همچنین به نظر می آید این فرآیند صعودی ادامه داشته باشد.

همچنین باید گفت که کل هزینه کاربران بر روی نرم افزار گوشی های هوشمند در کریسمس سال 2019 مطابق با 300 میلیون دلار بوده است. از میان کل هزینه های اجرا شده برای نرم افزار گوشی های هوشمند، 295.6 میلیون دلار به بازی های سیستم عامل های iOS و اندروید اختصاص داده می گردد که در سال پیش تنها 232.4 میلیون دلار فروش داشتند.

علت رشد فروش نرم افزار گوشی های هوشمند

با توجه به شرایط امروزی جهان و شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد همیشه در خانه های خود حضور دارند و کوشش می نمایند زمان خود را به نحوی دیگر بگذرانند؛ به همین منظور استفاده از برنامه های سیستم عامل های مختلف گوشی های هوشمند طی یک سال گذشته رشد چشمگیری به خود داشته و کاربران بیشتر از هر زمان به خرید نرم افزارها روی آورده اند. لازم به ذکر است؛ فروش بازی های گوشی های هوشمند و انجام ریز تراکنش های داخل بازی توسط افراد همچنین باعث افزایش فروش صنعت بازی سازی شد و رشدی فوق العاده را در آن زمینه به خود دید.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41121

به "خرید 400 میلیون برنامه گوشی هوشمند در روز کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 400 میلیون برنامه گوشی هوشمند در روز کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید