خسارت سیل کرمان، 220 میلیارد تومان برآورد شد

به گزارش بلاگ پو، به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان، خسارت های ناشی از بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب در این استان تا به امروز بیش از 220 میلیارد تومان برآورد شده است.

خسارت سیل کرمان، 220 میلیارد تومان برآورد شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مجید سعیدی افزود: عمده خسارت سیلاب هفته گذشته در استان کرمان در حوزه خانه های مسکونی شهری و روستایی، ساختار و امور زیر بنایی و راه و بناهای فنی بوده است.

وی گفت: شبکه خطوط انتقال برق، تاسیسات آبی، بخش کشاورزی، ساختمان، مدارس و راه های روستایی نیز از دیگر مواردی است که در سیل اخیر خسارت دید.

حوزه راه بیشترین خسارت ها را داشت، بارش سیلاب موجب مسدود شدن 10 راه اصلی و 402 راه روستایی در استان کرمان شد که این مسیرهای ارتباطی با تلاش دست اندرکاران و متولیان به سرعت بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: نزولات جوی هفته گذشته و بارش باران و برف موجب فوت شدن یک نفر در اثر ریزش ساختمان خشت و گلی در شهرستان ریگان از توابع استان کرمان شد.

وی گفت: با توجه به خسارت سیلاب در حوزه خانه های مسکونی این استان نیز برخی از این خانه ها نیاز به بازسازی و بخشی نیاز به تعمیرات دارند.

نزولات جوی به شکل بارش باران و برف، بسیاری از مناطق استان کرمان را در هفته گذشته فراگرفت که در برخی نقاط این بارش ها موجب جاری شدن سیلاب و خسارت گسترده به زیرساخت های این استان شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19383

به "خسارت سیل کرمان، 220 میلیارد تومان برآورد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت سیل کرمان، 220 میلیارد تومان برآورد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید