خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران جبران می شود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، این موارد سریعا بررسی شده و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده، خسارت وارده به مشترکین هم به نحو مقتضی جبران می شود.

خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران جبران می شود

وی گفت: بروز هر گونه اختلال در راستا خدمت رسانی به مشتریان مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکان، با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد می شود.

صدری با تاکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور گفت: به رغم گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش های مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچ گونه قطعی قابل پذیرش نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: علاوه بر تذکر به زیر مجموعه های مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخش های مختلف، با مسئولان خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند ، برخورد لازم صورت می پذیرد.

وی گفت: تمام مشترکان مخابرات در سراسر کشور می توانند شکایات و نقدها خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی 2021 و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18961

به "خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران جبران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران جبران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید