خسارت 20 میلیونی جوان تبر به دست به اورژانس آستارا

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان خبر حمله یک جوان تبر به دست به بخش اورژانس بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا چنان بازتابی در فضای مجازی داشت که یاری بیش از یک میلیارد تومانی خیران این شهرستان برای تجهیز کاستی های موجود در همان بیمارستان، از دید این رسانه ها دور ماند.

خسارت 20 میلیونی جوان تبر به دست به اورژانس آستارا

سامان ساسانیان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مرگ یک زن در عصر روز چهارشنبه (سیزده بدر)، نوه های این پیرزن به دلیل اختلاف خانوادگی در محوطه روبروی اورژانس با هم درگیر شدند.

وی با بیان اینکه این پیرزن به دلیل سکته قلبی با حال عمومی وخیم به اورژانس آستارا منتقل و سپس فوت شد، ادامه داد: در همان نخستین لحظات درگیری، تیم حفاظت فیزیکی بیمارستان و پلیس 110 در محل درگیری حاضر شدند و اوضاع تحت کنترل درآمد و دو طرف درگیری با ادعای نداشتن شکایت از هم، به قائله سرانجام دادند.

ساسانیان با اشاره به اینکه یکی از طرفین درگیری که جوان حدود 20 ساله بود، به منزل رفت و دوباره با یک تبر کوچک به اورژانس بازگشت، اضافه نمود: وی پس از حمله ور شدن به ورودی اورژانس، شیشه ها و درب های اتوماتیک ریلی این بخش را تخریب کرد.

وی با تأکید بر اینکه فرد مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن توسط پلیس 110 دستگیر و سپس شرایط تحت کنترل درآمد، اظهار داشت: در این حادثه به هیچ کس صدمه ای وارد نشد و هم اکنون خسارت وارده به این بخش حدود 20 میلیون تومان برآورد شده است و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری ها در شفاف سازی و آگاهی بخشی، با بیان اینکه فضای مجازی در نوع انتشار اخبار دقت و ظرافت لازم را داشته باشد تا بر صندلی فرهنگی شهرستان لطمه ای وارد نگردد، افزود: طی چند روز گذشته و در اقدامی بی نظیر، خیران شهرستان با یاری بیش از یک میلیارد تومان، توانستند بخش عظیمی از مسائل موجود در این بیمارستان را مرتفع نمایند که باید بیشتر به اینگونه مسایل پرداخته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 خرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23166

به "خسارت 20 میلیونی جوان تبر به دست به اورژانس آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 20 میلیونی جوان تبر به دست به اورژانس آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید