خطیبی: پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم، از تجربیات کریمی برای بردن النصر استفاده می کنیم

به گزارش بلاگ پو، مربی تراکتور معتقد است که پرطرفدارترین تیم آسیا هستند.

خطیبی: پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم، از تجربیات کریمی برای بردن النصر استفاده می کنیم

به گزارش خبرنگاران، حسین خطیبی، مربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی فردا (سه شنبه) با النصر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از عوامل اجرایی مسابقات تشکر می کنم. درباره مسابقه باید بگویم که آن طور که مطلع هستید، تیم تراکتور با احترام به تمام تیم ها پرطرفدارترین تیم آسیاست و هواداران پرشور ما بهترین هواداران هستند. جای آن ها خالی است و دل ما برایشان تنگ شده است. ان شاءالله شرایط فراهم گردد و هواداران پرشور ما کنارمان باشد. تراکتور با هوادارانش قابل احترام است و امیدوارم شرایط تغییر کند و تیم ها با هواداران شان بازی کنند.

او اضافه کرد: شرایطمان بهتر است و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. با روش بازی النصر آشنا هستیم. النصر تیم خوبی است و بازیکنان گرانی دارد. ما هم بازیکنان جوانی داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارند. با اضافه شدن مجدد آقای فیروز کریمی در راس کار، از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داریم. همچنین از نظر فنی آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و بازیکنان را آماده کردیم. ان شاءالله فردا بازی خوبی خواهیم دید و ما آماده این موضوع هستیم. غیرتی که بازیکنان تیم ما دارند باعث می گردد که شاهد بازی خوبی از تیم ما باشید. النصر در گروه فولاد قرار داشت و ما آن ها را آنالیز کردیم و بازیکنان ما آماده این بازی هستیم. آقای کریمی که در راس کادرفنی است، سابقه قهرمانی در آسیا دارد و با استفاده از تجربیات ایشان می خواهیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

مربی تراکتور ادامه داد: ان شاءالله فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم. مطمئنا در بازی فردا حریف سرسختی برای النصر خواهیم بود. ما دوست داشتیم در کنار هوادارنمان باشیم ولی این اتفاق نیفتاد. با این حال قلب هوادارانمان با ماست و امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی خارج شویم.

خطیبی درباره مسائل اقتصادی تراکتور و تمایل این تیم به انصراف از لیگ قهرمانان گفت: شرایط ما طوری بود که هفت، هشت بازیکن مان نسبت به بازی قبلی از تیم رفتند. به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتمان نتوانستیم از بازیکنان تازه استفاده کنیم و از بازیکنان امیدمان دعوت کردیم. انصرافی در کار نبود و به دلیل شرایطی که تیم مان داشت، درخواست تعویق بازی را دادیم که با آن موافقت نشد. به همین دلیل مجبور شدیم تعدادی از بازیکنان امیدمان را اضافه کنیم و در مسابقات شرکت کنیم. مطمئن باشید این بازیکنان تازه حرف های زیادی برای گفتن در آینده خواهند داشت. یکی، دو بازیکن ما مصدوم بودند و یکی، دو بازیکن هم به دلیل کرونا نتوانستند ما را همراهی کنند تا ما با 16 بازیکن به این مسابقه بیاییم. ان شاءالله با این 16 بازیکن بتوانیم با کمک همه، نتیجه خوبی کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چطور النصر را آنالیز کرده اند، توضیح داد: تیم النصر قابل احترامی است و بازیکنانی بزرگی دارد. آن ها هزینه زیادی کردند و می دانیم که یکی از بهترین تیم های آسیا هستند. ولی ما تمرینات خوبی در این دو، سه هفته انجام دادیم و تمرینات منظمی داشتیم. ما دو، سه فیلم النصر را آنالیز کردیم. نقاط ضعف و قوت آن ها را به بازیکنانمان یادآوری کردیم. می دانیم بازی سختی داریم ولی با این حال ما بازیکنان خوبی داریم و آن ها می توانند به ما کمک کنند. آقای اخباری یکی از بهترین دروازه بانان آسیاست و ملی پوش است. ما دو، سه بازیکن باتجربه داریم که می توانند به ما کمک کنند. ما از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم و ان شاءالله فردا با تلاش بازیکنان، نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تراکتور در ادامه در پاسخ به این سوال که فوتبال ایران با چه مسئله ای روبرو است که حدود 20 سال نتوانسته قهرمان لیگ قهرمانان آسیا گردد، اعلام نمود: فوتبال ایران در رنکینگ آسیا اول است و حرف اول را می زند ولی متاسفانه در عرصه باشگاهی نقاط ضعفی داریم که به مدیریت باشگاه ها برمی گردد. بیشتر بازیکنان خوب ما لژیونر هستند و ایران بیشترین لژیونر را دارد. بیشتر ملی پوشان ما خارج از ایران بازی می کنند. باشگاه ها به دلیل مسائل اقتصادی نمی توانند بازیکنان را از خارج بیاورند. لیگ قهرمانان آسیا تورنمنت بزرگی است و تیم های دیگر هزینه می کنند و بازیکنان بزرگی به خدمت می گیرند ولی بیشتر تیم های ایرانی با بازیکنان ایرانی به مسابقات می آیند. به نظرم فدراسیون فوتبال و مسئولان کشور باید به این مساله ورود کنند تا از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حمایت بیشتری گردد. با این حال تیم های ایرانی در آسیا همیشه جزو چهار، پنج تیم اول بودند. پارسال هم تیم پرسپولیس تا فینال رفت. ان شاءالله طوری بگردد که تیم ها ما برای آسیا هم برنامه ریزی داشته باشند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54188

به "خطیبی: پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم، از تجربیات کریمی برای بردن النصر استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم، از تجربیات کریمی برای بردن النصر استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید