خواهرخواندگی پوسان و مشهد را پیگیری خواهم کرد

به گزارش بلاگ پو، سفیر کره جنوبی در دیدار با شهردار مشهد گفت: آماده همکاری با شهر مشهد در حوزه شهر هوشمند هستیم.

خواهرخواندگی پوسان و مشهد را پیگیری خواهم کرد

به گزارش خبرنگاران یوجانگ هیان در دیدار با محمد رضا کلائی شهردار مشهد با اشاره به این نکته که سالانه 26 میلیون کره ای به خارج از کره سفر می نمایند اضافه نمود: این نشان دهنده این است که کره ای ها سفر را دوست دارند و در این میان بیشترین سفرشان به کشورهای جنوب آسیا است.

وی اضافه نمود: من مسلمان نیستم اما با دیداری که از حرم امام رضا (ع) داشتم بسیار مجذوب آن شدم و برایم جالب بود که همین مورد می تواند جذابیت زیادی برای گردشگران کره ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران شهرها و مکانهای باستانی و دیدنی همچون مشهد، اصفهان و شیراز دارد اما متاسفانه میان کره جنوبی و ایران پرواز مستقیم وجود ندارد که امیدواریم با رفع شدن مسائل این پرواز برقرار گردد که با این اتفاق تعداد زیادی از گردشگران کره ای به ایران از جمله مشهد سفر خواهند کرد.

یوجانگ هیان ادامه داد: در مورد همکاری های دوجانبه درباره شهر هوشمند نیز شهرهای سئول و پوسان جزو بهترین شهرهای هوشمند هستند و چندی پیش نیز نسل 5Gدر کره جنوبی به کار گرفته شد لذا آماده همکاری با مشهد در زمینه شهر هوشمند هستیم.

سفیر کره جنوبی اضافه نمود: هرچند که بعضی از مسائل مانند تحریم وجود دارد اما مدیران جوان و توانمندی مانند شما می توانند این مسائل را حل نمایند.

وی گفت: در شهر پوسان خانه فرهنگی ایجاد نموده ایم که کشورهای آسیای جنوبی در آن حضور دارند که از ایران نیز از جمله مشهد در آن حضور پیدا نمایند.

سفیر کره جنوبی ادامه داد: موضوع خواهر خواندگی شهر مشهد با شهر پوسان را که از سوی شما پیشنهاد شد پیگیری خواهم کرد .

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6853

به "خواهرخواندگی پوسان و مشهد را پیگیری خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهرخواندگی پوسان و مشهد را پیگیری خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید