خوزستان مه آلود می شود

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان از فردا، از احتمال وقوع پدیده مه خبر داد.

خوزستان مه آلود می شود

محمد سبزه زاری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر وقت فردا، سامانه بارشی همچنان روی استان خوزستان فعال است و سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای میانه تا شدید گاهی تندبادهای لحظه ای در اغلب منطقه ها استان، بارش تگرگ در منطقه ها مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی اضافه نمود: از فردا با توجه به خارج شدن سامانه از استان و با توجه به برودت هوا و رطوبت مناسب، در بعضی ساعات احتمال وقوع پدیده مه یا مه رقیق به ویژه در منطقه ها کوهستانی وجود دارد.

سبزه زاری اضافه نمود: با توجه به حجم بارش ها، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل های کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود. تا اوایل وقت فردا شمال خلیج فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود. از روز چهارشنبه فرایند کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته هندیجان با 23.6 و دهدز با 4.5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین 15.5 و 17.8 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58919

به "خوزستان مه آلود می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان مه آلود می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید