خیره کننده ترین هتل های کوهستانی، اقامت بر فراز کوه ها (قسمت اول)

به گزارش بلاگ پو، تعدادی از خیره نماینده ترین و نفس گیرترین اقامتگاه های جهان، هزاران متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته اند. این هتل ها که یا در رشته کوه ها یا بر فراز صخره های سنگی قرار دارند، زیباترین چشم اندازهای جهان را تقدیم نگاه مسافرانشان می نمایند. در این مقاله با 15 هتل بی نظیر جهان که بر فراز کوهستان ساخته شده اند، آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

خیره کننده ترین هتل های کوهستانی، اقامت بر فراز کوه ها (قسمت اول)

بدون شک، اقامت در دل کوهستان و بر فراز صخره های بلند، تجربه هیجان انگیز و لذت بخشی خواهد بود؛ به خصوص برای علاقه مندان به طبیعت و دوستداران منطقه ها کوهستانی. در این هتل های لوکس و منحصربه فرد، همیشه چشم انداز ها زیبایی از کوهستان چشم شما خودنمایی می نماید. در ادامه با 15 نمونه از این هتل ها در سراسر دنیا آشنا می شویم.

امانگانی (Amangani)

مکان: دره جکسون هول (Jackson Hole)، وایومینگ (Wyoming)

امانگانی که به معنای خانه آرام است، یکی از خیره نماینده ترین اقامتگاه های کوهستانی دنیا است. این هتل چشم اندازهای بی نظیری از رشته کوه تیتان (Grand Teton) و دره ها و مراتع اطراف آن دارد.

مهمان ها می توانند در استخر فضای باز هتل از این چشم انداز لذت ببرند یا چشم اندازهای زیبای اطراف را از یکی از سوئیت های مجلل هتل تماشا نمایند. بعلاوه می توانند با خواندن کتاب در خصوص فرهنگ اهالی بومی این منطقه، با محیط اطراف بیشتر آشنا شوند. مهمانان در کتابخانه این اقامتگاه که با چوب سرخ تزیین شده، می توانند مطالعه نمایند یا در گالری های آن گشتی بزنند و هنرهای بومی را تماشا نمایند. بعلاوه می توانند یکی از زیورآلات محلی را خریداری نمایند و به عنوان یادگاری از سفر به کوهستان تیتان با خود ببرند.

وایومینگ، استانی در منطقه ها کوهستانی غرب ایالات متحده آمریکا است. جنگل ملی بریجر-تیتان (Bridger-Teton) نیز در این استان واقع شده است.

وایلدفلاور هال (Wildflower Hall)

مکان: رشته کوه هیمالیا در نزدیکی شیملا (Shimla)، هند

چشم انداز ها طبیعی بکر و تجهیزات آنتیک این هتل، آن را به یکی از برترین اقامتگاه های کوهستانی دنیا تبدیل نموده است. دکوراسیون قدیمی و چشم انداز ها کوهستانی هیمالیا شما را به دل افسانه ها می برد.

گردشگران می توانند با پای پیاده در جنگل های اطراف گردش نمایند یا در استخر آب گرم فضای باز این هتل، چشم انداز قله های برفی را تماشا نمایند. در مرکز اسپای این اقامتگاه نیز گردشگران از تماشای چشم انداز ها کوهستانی و درختان سرو لذت می برند. در روزهای زمستانی، اسکیت در پیست یخی اختصاصی هتل و در روزهای تابستانی، تیراندازی با کمان و کروکت در مراتع سرسبز اطراف، تکمیل نماینده این سفر فراموش نشدنی خواهد بود.

اقامتگاه کوهستانی Vigilius

مکان: تیرول جنوبی (Tyrol)، ایتالیا

کسانی که دوست دارند چند روزی از شلوغی شهر دور باشند می توانند لذت اقامت در این اقامتگاه کوهستانی را تجربه نمایند. این محدوده ماشین تردد نمی نماید. گردشگران از تماشای جنگل های بکر، چشمه های متعدد و زیباترین منظار کوهستانی این منطقه، لذت خواهند برد.

این منطقه یک کلیسای قرن سیزدهمی هم دارد که به زیبایی آن افزوده است. برای غذاخوردن می توانید از رستوران لوکس این اقامتگاه بهره ببرید یا غذاهای محلی ساکنان محلی را بچشید که در اجاق های قدیمی کاشی کاری شده می پزند و به همراه کیک خانگی سرو می نمایند. این اقامتگاه مرکز اسپا هم دارد که از آب چشمه ی Vigiljoch استفاده می نمایند که اهالی منطقه معتقدند این چشمه شفابخش است.

التو آدیجه (Alto Adige) نام دیگر تیرول جنوبی است. این منطقه یکی از دو استان منطقه خودمختار ترنتینو التو آدیجه در کشور ایتالیا است که مردم آن به زبان آلمانی صحبت می نمایند.

اقامتگاه St. Regis Lhasa

مکان: تبت، چین

اگر می خواهید چشم انداز ها زیبای کوهستان هیمالیا را ببینید به این اقامتگاه سفر کنید. استخر این مجموعه، مشرف به دره های اطراف ساخته شده است. از این اقامتگاه می توانید با تورهای همراه با راهنما به قله اورست صعود کنید یا از صومعه ششصد ساله Tashilunpo تماشا کنید.

ناحیه تبت روی فلاتی بلند به نام فلات تبت قرار گرفته که میانگین ارتفاع آن 4900 متر بالاتر از سطح دریا است و مرتفع ترین فلات دنیا به شمار می رود. تبت در جنوب غربی چین و در مرز شمالی نپال واقع شده است و به علت ارتفاعی که از سطح دریا دارد به آن بام دنیا می گویند.

اقامتگاه Sparkling Hill

مکان: ورنن (Vernon)، بریتیش کلمبیا

کریستال های درخشنده سواروفسکی و معماری خیره نماینده این اقامتگاه، آن را به یکی از برترین اقامتگاه های کوهستانی دنیا تبدیل نموده است.

تزیینات داخلی این هتل در کنار طبیعت بکر و زیبای اطراف از جمله کوهستان موناشی (Monashee) و دریاچه اوکاناگان (Okanagan)، دست به دست هم داده اند تا اقامتی بی نظیر را برای شما رقم بزنند. در استخر داخلی، مرکز اسپا و خانه اسکیموی این هتل که با کریستال های خیره نماینده تزیین شده اند، سفرتان را تکمیل کنید.

بریتیش کلمبیا، غربی ترین استان کانادا است و در کنار اقیانوس آرام واقع شده است.

اقامتگاه Kasbah Tamadot

مکان: رشته کوه اطلس، مراکش

این اقامتگاه قبلا ویلای شخصی یک هنرمند ایتالیایی بود. این هتل در کوهپایه های کوهستان اطلس قرار گرفته و مشرف به دره ای است که رودی در آن جریان دارد.

این هتل، دو استخر بی سرانجام دارد، یک مجموعه شخصی از آثار هنرهای زیبا و صنایع دستی در آن به نمایش درآمده است. تفریحات هیجان انگیزی در این تفرجگاه برای گردشگران وجود دارد؛ از جمله گشت وگذار در کوهستان، نمایشگاه های صنایع دستی زنان محلی و بازدید از موزه طبیعی برای یادگرفتن در خصوص طبیعت منطقه و فرهنگ بربرها.

رشته کوه اطلس، رشته کوهی در شمال آفریقا است که 2٬500 کیلومتر طول دارد و از کشورهای مراکش، الجزایر و تونس می گذرد. توبقال بلندترین قله این رشته کوه است و با ارتفاع 4٬167 متری در جنوب غربی مراکش واقع شده است. کوه های اطلس، سواحل دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس را از صحرای بزرگ آفریقا جدا می نماید. بربرها عمده ترین ساکنان این رشته کوه هستند.

لژ سالتو چیکو (Salto Chico)

مکان: پاتاگونیا، شیلی

این اقامتگاه که در کرانه های آبشار سالتو چیکو قرار گرفته، چشم اندازهای زیبایی از پارک ملی تورس دل پین (Torres del Paine) و رشته کوه Paine Massif دارد.

گردشگران می توانند از اسب سواری در محدوده وسیع این اقامتگاه لذت ببرند یا چشم انداز های طبیعی اطراف را از سوییت های مجلل و اختصاصی هتل، تماشا نمایند. بعلاوه با سفر به منطقه ها اطراف، می توانند فرهنگ و سبک زندگی اهالی منطقه را از نزدیک مشاهده نمایند.

پاتاگونیا نام بخش بزرگی از آمریکای جنوبی است که بخش های جنوبی آرژانتین و شیلی را در بر می گیرد.

آلتاپورا (Altapura)

مکان: ول تورنس (Val Thorens)، فرانسه

این منطقه میزبان یکی از بزرگ ترین پیست های اسکی دنیا است. گردشگران در سفر به این اقامتگاه از انواع و اقسام تفریحات کوهستانی و چشم انداز ها نفس گیر طبیعی کوهستان آلپ، لذت می برند.

علاوه بر اسکی تفریحات دیگری نیز در این اقامتگاه به گردشگران ارائه می گردد از جمله رانندگی روی یخ و پرواز با پاراگلایدر بر فراز قله های باشکوه آلپ.

منبع: کجارو / fodors.com
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60065

به "خیره کننده ترین هتل های کوهستانی، اقامت بر فراز کوه ها (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیره کننده ترین هتل های کوهستانی، اقامت بر فراز کوه ها (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید