درخشش غنچه های هلال یزدی در سومین جشنواره ماه پیشونی

به گزارش بلاگ پو، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از در خشش غنچه های هلال شهرستان بافق در سومین دوره جشنواره ماه پیشونی خبرداد.

درخشش غنچه های هلال یزدی در سومین جشنواره ماه پیشونی

به گزارش خبرنگار از، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در سومین دوره از جشنواره ماه پیشونی، غنچه های هلال احمر شهرستان بافق استان یزد پیروز به کسب سه رتبه در سطح کشور شدند و بار دیگر گل لبخند را بر لبان هلال احمری ها جاری کردند.

او با اعلام اینکه این جشنواره در دو بخش سرود و نمایش به میزبانی استان فارس برگزارشد، افزود: 25 اثر از استان یزد در این جشنواره شرکت کردند که در این میان غنچه های هلال طا ها در بخش نمایش مقام دوم و گرو های غنچه های هلال دردانه و شکوفه در بخش سرود مشترکا مقام چهارم را کسب نمودند.

میرحسینی ادامه داد: این جشنواره با هدف افزایش آگاهی نو نهالان و آمادگی آنان در برابر بلایا، یادگیری شماره تلفن های اضطراری، مفاهیم اولیه امدادی و یاری های اولیه برگزار گردید.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن عرض تبریک و خدا قوت به مربیان و غنچه های هلال احمر شهرستان بافق، از زحمات و همکاری والدین و مربیان و همکاران در شعبه بافق در اجرای این برنامه تشکر کرد.

ی

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22058

به "درخشش غنچه های هلال یزدی در سومین جشنواره ماه پیشونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش غنچه های هلال یزدی در سومین جشنواره ماه پیشونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید