درگذشت یک بازیگر قدیمی بر اثر کرونا

به گزارش بلاگ پو، فرزند این بازیگر بیان نمود: حدود 9 ماه بود که پدرم دچار عارضه مغزی شده بود، اما این اواخر به کرونا مبتلا شد و متاسفانه ایشان را ساعت 3 صبح بخاطر کرونا در بیمارستان از دست دادیم.

درگذشت یک بازیگر قدیمی بر اثر کرونا

هوشنگ منصورخاکی در سال 1322 در کرج به دنیا آمد. او در سال 1350 وارد کار سینما شد و همزمان در رشته ورزش های رزمی آن موقع از جمله کشتی کج فعال بود، چندین سال قهرمان شنا بود و در بیشتر فیلم های اکشن فعالیت داشت . قبل از انقلاب حدود 12 فیلم سینمائی و در سه قسمت سریال تلویزیونی چنگک فعالیت کرد. بعد از انقلاب نیز حدود 25 فیلم سینمائی و 12 سریال تلویزیونی را بازی کرد. او در یک فیلم در کشور مصر به نام قلب من قدس/شیر سینا ایفای نقش کرده است که پنج سال فیلمبرداری آن بطول انجامید ولی هیچگاه در کشور اکران نشد.

وی حدود 8 ماه نیز با بیماری پارکینسون و هیدرسفالی مغز مبارزه کرد. از حدود اوایل دهه 90 خانه نشین شد. اخرین کار هنری وی سال 98 و حضور در فیلم بار انداز (سینمای خانگی) بود.

از جمله آثار وی می توان به موارد زیر اشاره نمود: کوسه جنوب، چنگک، مرگ در باران، زخمه، شب شکن، خفاش افعی، یاران دلنمک(کاندید نقش مکمل در جشنواره فجر)، دلباخته، لوکوموتیوران، زخمی تنها، دل و دشنه، سکوت کوهستان، کات، مریم مقدس، فرستاده، طوفان شن ، فرار از جهنم و ....

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همگردی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47337

به "درگذشت یک بازیگر قدیمی بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت یک بازیگر قدیمی بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید