در این شهرها گربه ها پادشاهی می نمایند!

به گزارش بلاگ پو، 5 مقصد برتر برای عشق گربه ها!

چه عاشق گربه ها باشید چه نباشید، وقت گذرانی با آن ها و نوازش این موجودات پشمالوی دوست داشتنی، حالتان را خوب می نماید. اگر هم حسابی دیوانه شان هستید و از هر فرصتی برای بازی با آن ها استفاده می کنید و حس و حال خوبی از آن ها می گیرید، این شهرها و کشورها بهترین مقصد برای گذراندن تعطیلاتتان هستند. با خبرنگاران همراه باشید تا 5 کشور گربه دوست جهان آشنا شوید!

در این شهرها گربه ها پادشاهی می نمایند!

کافه گربه ها، کره جنوبی

این کافه ها تجربه واقعی داشتن یک گربه خانگی را با تمام سختی هایش به شما نشان می دهند. شما نمی توانید هر جا که دلتان خواست بشینید، چون گربه ها آنجا هستند، نمی توانید توجه شان را جلب کنید، چون نسبت به وجودتان بی اعتنا هستند و نمی توانید غذایتان را بخورید بدون این که در آن موی گربه پیدا کنید! کافه گربه ها در سراسر آسیا، خصوصا ژاپن و کره بسیار رایج هستند و این روزها در بیشتر شهرهای بزرگ جهان هم می توانید آن ها را پیدا کنید.

جزیره گربه ها، ژاپن

جزیره آئوشیما (Aoshima) یکی از مقاصد پر هوادار گردشگری در جهان است. در این جزیره تعداد گربه ها از انسان ها بیشتر است و در ازای هر 6 گربه یک انسان در آن زندگی می نماید. در این جزیره گربه ها در خانه های متروکه ساکن شده اند، در خیابان های جزیره جمع می شوند و می گردد گفت جزیره را غارت نموده اند! ممکن است با خودتان فکر کنید این همه گربه در یک مکان می توانند برای غارت کردن جهان هم توطئه نمایند!

کوچینگ، مالزی

این شهر آنقدر عاشق گربه ها است که حتی اسمش را از آن ها گرفته است. Kucing در زبان مالزیایی به معنی گربه است. صدها مجسمه گربه و نماد های بزرگی از این حیوان را می توانید در سراسر شهر ببینید. در موزه گربه این شهر می توانید 400 مجسمه از گربه های مخلف را ببینید که از سراسر جهان به این موزه فرستاده شده اند.

تئاتر گربه ها، روسیه

خیلی ها معتقدند که نمی گردد گربه ها را تعلیم داد. مثلا نمی توانید به آن ها یاد بدهید که به یک فرد نابینا یاری نمایند و تمام کاری که می نمایند این است که یک گوشه دراز بکشند! اما تئاتر گربه در مسکو جایی است که می توانید عکس این نظریه را در آن ببینید. در این تئاتر، 200 گربه آموزش داده شده وجود دارد که می توانند روی طناب های نازک راه بروند، حرکات آکروباتیک از خودشان نشان بدهند و حسابی شما را سرگرم نمایند. علاوه بر این ها، این گربه ها ثابت می نمایند که قابل تعلیم هستند.

استانبول، ترکیه

در سفرتان به استابول، در هر جایی از شهر می توانید این گربه های دوست داشتنی را ببینید که روی میز کافه ها نشتسته اند، در جاذبه های شهر قدم می زنند و روی نیمکت پارک ها استراحت می نمایند! افراد محلی حسابی هوایشان را دارند و برای آن ها غذا و سرپناه آماده می نمایند؛ بنابراین احتمالا وضع این گربه های استانبولی بیشتر از چیزی که انتظار دارید خوب است!

منبع: الی گشت
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11956

به "در این شهرها گربه ها پادشاهی می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این شهرها گربه ها پادشاهی می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید