در کشتی هم نمی خواستند استقلال قهرمان گردد!

به گزارش بلاگ پو، در فینال لیگ کشتی آزاد تیم استقلال مقابل بازار عظیم ایران مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

در کشتی هم نمی خواستند استقلال قهرمان گردد!

با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده درباره امیر محمد یزدانی و یونس امامی دو کشتی گیر اصلی تیم استقلال که باعث شد استقلال این دو کشتی گیر خود را برای فینال در اختیار نداشته باشد، استقلالی ها با خالی گذاشتن نیمی از ترکیب اعتراض خود را نشان دادند تا بازار عظیم با خیالی آسوده این بار نیز قهرمان لیگ کشتی ایران گردد.

رضا یزدانی که امروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود، به تشریح اتفاقات اتفاق افتاده پرداخت و تاکید نمود یونس امامی و امیرمحمد یزدانی در دسترس تیم استقلال نبودند.

وی همچنین خبر مثبت شدن تست کرونای امیرمحمد یزدانی را قبل از سفر به صربستان برای حضور در جام جهانی کشتی را تکذیب کرد و گفت: وقتی امیرمحمد به ساری بازگشت از او تست گرفته شد و پزشکان گفتند که جواب تست منفی بوده است. در واقع امیرمحمد اصلاً کرونا نگرفته بود.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه با درخواست این تیم برای تعویق فینال موافقت نشد، گفت: احساس می کنم فدراسیون کشتی نمی خواست تیم ما قهرمان لیگ گردد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پیش از این اعلام نموده بود از تیم استقلال حمایت نموده و سالن جهانبخت توفیق را رایگان در اختیار این تیم قرار داده است. یزدانی در واکنش به این سئوال مجری برنامه گفت: منظور از رایگان بودم را نمی فهمم. ما برای این سالن قرارداد بستیم و به حساب فدراسیون پول واریز کردیم. باید خود آقای دبیر درباره مفهوم رایگان بودن صحبت کند.

وی درباره اینکه برای فدراسیون چه فرقی می کرد کدام تیم قهرمان لیگ گردد؟ توضیح داد: احساس می کنم تیم بازار عظیم وابسته به فدراسیون است و نفراتی که در فدراسیون هستند، در کادر فنی تیم بازار عظیم حضور داشتند. احساس می کنم از این تیم حمایت شده است. در یکی، دو مورد اساسنامه را به خاطر تیم بازار عظیم تغییر دادند؛ یعنی تیم ها اجازه داشتند تا صبح دو ملی پوش داشته باشند اما این قانون عصر عوض شد و به سه ملی پوش تغییر یافت.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال همچنین از برخوردهایی که با این تیم و مربیانش شده بود گلایه کرد و گفت: اَرنج تیم ما را تغییر دادند و فریادهایی بر سر مربیان ما زدند که زیبنده ورزش پهلوانی کشتی نیست. یکسری توهین ها به مربیان پیشکسوت و حتی آنها را به دو سال محرومیت تهدید کردند. همین باعث شد بچه های ما بدون گرم کردن روی تشک بیایند و کشتی نابرابر بگیرند. حتی با آن اتفاقات سه برد داشتیم. پیش بینی می کنم اگر حداقل نفراتمان را داشتیم به نتیجه 5-5 می رسیدیم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40406

به "در کشتی هم نمی خواستند استقلال قهرمان گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کشتی هم نمی خواستند استقلال قهرمان گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید