دلیل حضور کم تعداد تیم فوتبال زاگرس در زمین تعیین شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در ملاقاتهای هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، دو تیم شهرداری بم و زاگرس شیراز در حالی رودرروی هم قرار گرفتند که نماینده شیراز با 7 بازیکن در زمین حاضر شد و در ادامه با مصدومیت یک بازیکن دیگر به دلیل حضور 6 بازیکن، این ملاقات نیمه تمام و به سود شهرداری بم اعلام شد.

دلیل حضور کم تعداد تیم فوتبال زاگرس در زمین تعیین شد

مریم قدرت سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز در گفت وگو با خبرنگاران درباره مشکل تیمش و حضور با هفت بازیکن در زمین مقابل تیم شهرداری بم گفت: از زمانی که تیم ما استارت حضور در رقابت های لیگ برتر را زد، با وعده وعید مسئولان روبرو شده ایم و قرار بود قرارداد بازیکنان را پرداخت نمایند. در ادامه راستا هیچ خبری از پرداخت پول نشد و بازیکنان مطالبات خود را دریافت نکردند. هیچ یک از مسئولان پاسخگو نیستند. قرار بود تا صبح روز آدینه قبل از بازی با شهرداری بم، پول را واریز نمایند که این اتفاق رخ نداد؛ به همین دلیل بازیکنان حاضر به بازی نشدند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا زمانی که متوجه شدید بازیکنان حاضر به بازی نیستند، این ملاقات را لغو نکردید؟ گفت: اگر بازی نمی کردیم، تیم منحل می شد و شرایط تغییر نمی کرد. امید داشتیم در این هفته مسئولان به یاری تیم بیایند. در هفته ای که گذشت، بارها در رسانه مصاحبه هایی انجام دادیم. شاید مسئولان به خودشان بیایند و به تیم یاری نمایند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا بازیکنان قرارداد اقتصادی دارند و مبلغ آن چه مقدار است؟ اضافه کرد: بله بازیکنان قراردادهای اقتصادی دارند و قرار بر این بود ماه به ماه حقوق آنها واریز گردد؛ مبلغ هم خیلی زیاد نیست. در مجموع حقوق تمام بازیکنان و کادر فنی شاید 20 میلیون تومان هم نگردد.

قدرت در سرانجام گفت: ما صحبت های خود را نموده ایم، تیم ما تنها تیم لیگ رجحان استان است. حتی در بخش پسران، نماینده نداریم. تمام کوشش خود را می کنیم تا امتیاز حضور در لیگ برتر را حفظ نموده و به دسته پایین تر سقوط نکنیم اما ظاهراً برای مسئولان چیزی اهمیت ندارد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17125

به "دلیل حضور کم تعداد تیم فوتبال زاگرس در زمین تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل حضور کم تعداد تیم فوتبال زاگرس در زمین تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید