دورخیز 100 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در چین

به گزارش بلاگ پو، اسپایدرمن: دور از خانه در دو روز اول نمایش در چین 71 میلیون دلار فروخت و انتظار می رود هفته اول اکران را با 90 تا 100 میلیون دلار پشت سر بگذارد.

دورخیز 100 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ددلاین، محصول تازه شرکت های سونی و مارول در هر دو روز آدینه و شنبه 35.5 میلیون دلار درآمد داشت که البته کمی کمتر از پیش بینی کارشناسان گیشه در چین بود. با این حال، رسیدن به رقمی بین 90 تا 100 میلیون دلار تا خاتمه روز یکشنبه احتمال دارد. دور از خانه این هفته در هنگ کنگ و ژاپن هم روی پرده رفته و به نظر می رسد فروش هفته اول آن در سه بازار بین المللی از مرز 110 میلیون دلار بگذرد.

تازه ترین فیلم از مجموعه اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی با هزینه 160 میلیون دلاری به کارگردانی جان واتس فراوری شده و تام هالند، ساموئل ال. جکسن، جان فاورو، ماریسا تومی و جیک جیلنهال نقش های اصلی آن را ایفا نموده اند. فیلم 129 دقیقه ای دور از خانه از دو روز دیگر در سینماهای آمریکا روی پرده می رود تا در تعطیلی های موسوم به روز استقلال فرصت کافی برای رسیدن به یک فروش خوب داشته باشد.

چین همیشه یک بازار بسیار مناسب برای اکران فیلم های ابرقهرمانی بوده و سونی و مارول هم روی فروش خوب اسپایدرمن: دور از خانه در این کشور حساب ویژه نموده اند. اسپایدرمن: بازگشت به خانه دو سال پیش در نخستین هفته نمایش در چین 69 میلیون دلار فروخت و اکران آن با 116 میلیون دلار به خاتمه رسید. به این ترتیب، دور از خانه می تواند در کمتر از یک هفته از مجموع فروش فیلم قبلی اسپایدرمن در بازار چین پیشی بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8247

به "دورخیز 100 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز 100 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید