دولت مصمم به برطرف مسائل مردم است، صنایع تبدیلی مهم ترین احتیاج شهرستان اصلاندوز

به گزارش بلاگ پو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت مصمم است مسائل پیش روی مردم را در زمینه های مختلف مرتفع کند.

دولت مصمم به برطرف مسائل مردم است، صنایع تبدیلی مهم ترین احتیاج شهرستان اصلاندوز

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در سفر به استان اردبیل و در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز یکی از احتیاجمندی های منطقه مغان را ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی دانست و اظهار کرد: برای ایجاد صنایع تبدیلی در این منطقه به سرمایه گذاری بخش خصوصی احتیاج است که باید مشوق های لازم اعمال گردد.

وی اضافه نمود: منطقه مغان جزو حاصلخیزترین منطقه ها کشور است که با مدیریت جهادی و انقلابی می توان توسعه مالی و کشاورزی در این منطقه ها را دوچندان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید نمود: دولت مصمم است مسائل پیش روی مردم را در زمینه های مختلف مرتفع کند و من معتقدم تا چهار سال آینده بخش عمده مسائل مردم برطرف خواهد شد.

وی مبارزه با فساد، جلوگیری از ریخت و پاش و اشرافی گری را از تاکیدات رئیس جمهور گفت و ادامه داد: اگر این برنامه ها به خوبی تدارک دیده شوند و در کنار آن نظام بودجه ای هم به صورت عادلانه و براساس احتیاج های واقعی تهیه گردد، بخش بزرگی از مسائل در کشور برطرف می گردد.

اسماعیلی در ادامه به مسائل جاده ای شهرستان اصلاندوز نیز پرداخت و بیان نمود: برای اصلاح جاده های مغان ضروری است با تخصیص اعتبارات مناسب نسبت به ترمیم جاده ها و احداث بزرگراه ها اقدام گردد.

وی با بیان اینکه دولت در پی برطرف مسائل و دغدغه های مردم است، اظهارکرد: این منطقه قطب مهم کشاورزی است که ظرفیت بزرگ و بی نظیری دارد و باید اعتراف کرد که چنین ظرفیت و استعدادی در هیچ جای کشور وجود ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این منطقه امکانات بیشتری در زمینه کشاورزی و مالی وجود دارد و می توان با ایجاد زیرساخت های لازم و توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات توسعه بیش از پیش را رقم زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57167

به "دولت مصمم به برطرف مسائل مردم است، صنایع تبدیلی مهم ترین احتیاج شهرستان اصلاندوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت مصمم به برطرف مسائل مردم است، صنایع تبدیلی مهم ترین احتیاج شهرستان اصلاندوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید