رئیس آینده ووشو یک فدراسیون پیروز را تحویل می گیرد

به گزارش بلاگ پو، امیر عباس لشگری پس از نام نویسی برای ریاست فدراسیون ووشو با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: اینکه چه روزی ثبت نام کنیم، چندان تفاوتی ندارد، هر فردی که می خواهد وارد انتخابات شود باید آمادگی لازم را داشته هر زمانی این کار انجام دهد. ثبت نام از امروز 24 فروردین ماه آغاز شده و با توجه به اینکه تصمیم به حضور در انتخابات داشتیم و مدرک هم آماده بود و مشغله کاری اندکی هم داشتیم. آمدیم و ثبت نام کردیم.

رئیس آینده ووشو یک فدراسیون پیروز را تحویل می گیرد

وی در مورد شرایط فعلی فدراسیون گفت: با زحماتی که دکتر علی نژاد در مدت ریاست فدراسیون ووشو کشیدند. این رشته به عنوان یکی از شاخص های ورزش ایران معرفی شدند و عناوین متعدد و با ارزشی در سطح آسیا و جهان بدست آمد، بر همین اساس هر فردی که مسیولیت این فدراسبون را برعهده می گیرد یک فدراسیون پیروز را تحویل گرفته و باید سعی کند همانطور پیروزیت ها ادامه دار باشد و در صورت انتخاب تلاش می کنیم تا آنجا که در توان است برنامه ریزی های قبلی را ادامه دهیم. نقاط قوت بدون شک تقویت شوند و احیاناً نقاط ضعفی در بخشی وجود داشت کارشناسی و به رفع آن اقدام کنیم تا ووشو مثل گذشته پیروز بوده ودر جایگاه ویژه در کشور و جهان پیش برود.

لشگری با توجه به ثبت نام اوجاقی، در مورد اینکه آیا در انتخابات رقیبی هم دارد یا خیر گفت: همه افرادی که تا روز خاتمهی برای حضور در انتخابات ثبت نام می کنند در وهله اول رفیق هستند. هر فردی که شایسته تر باشد و اعضای مجمع انتخاب کنند مورد احترام ماست و رفاقت و همکاری ما ادامه خواهد داشت. ان شالله بتواند راستا پیروز ووشو را ادامه دهد.

کاندیدای فدراسیون ووشو در خاتمه گفت: ان شالله این بار قصد دارم تا خاتمه کار را ادامه دهم، مگر آنکه اتفاق خاصی بیفتد که غیر قابل پیش بینی باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23789

به "رئیس آینده ووشو یک فدراسیون پیروز را تحویل می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس آینده ووشو یک فدراسیون پیروز را تحویل می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید