راهکارهایی برای تنوع در فضای غذاخوری

به گزارش بلاگ پو، تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع در هر محیط بخصوص فضای غذاخوری منزل بهترین و مؤثرترین راه برای از بین بردن حس یکنواختیه. اگه از محیط غذاخوری خونه خسته شدین و فکر میکنین راحتی و جذابیت قبل رو نداره پس بهتره دست بکار شین و به فکر تغییر دکور اون باشین. در این مطلب سعی میکنم تا چند راه حل کاربردی و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون فضای غذاخوری معرفی کنم تا به کمک اونها به فضای غذا خوری منزل جذابیت و تازگی بدیم.

راهکارهایی برای تنوع در فضای غذاخوری

تغییر دکوراسیون میز غذاخوری با تغییر در صندلیها

صندلی ها یکی از ساده ترین وسایلی هستن که بدون صرف هزینه و بدون نیاز به خرید یک دست میز و صندلی ناهار خوری جدید میتونن چهره غذاخوری خونه را تغییر دهند. با ایجاد تنوع در صندلی ها تغییر جسورانه و کاملا معینی به محیط میدهیم.

برای اینکار تنها کافیه تا طرح، رنگ، پارچه و سایر اکسسوری های مدنظر رو معین کنیم. حتی با رنگ آمیزی پایه صندلی ها یا تهیه روکشهای آویز هم میتوان بخوبی این تغییر رو ایجاد کرد. برای تنوع دادن به ظاهر صندلی های میزغذاخوری رنگهای روشن گزینه مناسبی هستن که جذابیت بیشتری به محیط میدن.

لامپ یا لوستر تازه ای بخرین برای فضای غذاخوری

با تعویض لامپ و لوستر و تنوع نورپردازی در این فضا براحتی میتونیم جذابیت میز غذاخوری و سفره غذا رو تغییر داد. انواع چراغ های آویز هندسی، خوشه ای، چندتایی مدرن و سنتی وجود داره که نمای قسمت غذاخوری رو تغییر میده. همچنین استفاده از انواع آباژور، چراغ های رومیزی، ایستاده و حتی گذاشتن چند شمع روی میز ناهارخوری میتونه تنوع و زیبایی محیط رو بیشتر کنه و ظاهر خونه رو تغییر بده.

نصب تابلو و آثار هنری دیواری در فضای غذاخوری

نصب یک تابلو یا یک عکس بکلی فضا را تغییر میده. برای اینکه این تغییر محسوس تر باشه بهتره تا از تابلوهای سایز بزرگ یا کلکسیونی از دیوارکوب ها روی دیوار قسمت غذاخوری استفاده کنیم. رنگهای شاد و روشن با طرح های برجسته رنگ و لعاب زیباتری به محیط میده.

همچنین نصب یک آینه زیبا، استفاده از گل و گیاه، انتخاب پرده های متنوع و خوشرنگ و ایجاد یک دیوار خاص با رنگ آمیزی یا استفاده از کاغذ دیواری بکلی میتونه ظاهر غذاخوری خونه رو تغییر بده و اون رو جذابتر نشون بده.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6316

به "راهکارهایی برای تنوع در فضای غذاخوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهایی برای تنوع در فضای غذاخوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید