قیمت رهن یا اجاره در مرکز خرید مدرن الهیه چقدر است؟

به گزارش بلاگ پو، تعداد پاساژها، مراکز خرید و مجتمع های تجاری تهران دیگر از شمارش خارج شده است؛ چرا که در هر منطقه پایتخت می توان به تعداد بسیار زیادی از انواع مراکز تجاری با فروشگاه های مختلف و کالاهای متنوع دسترسی پیدا کرد. بدیهی است که هر منطقه تهران متناسب با قیمت ها، فرهنگ و سبک زندگی مراکز خرید مختلف با امکانات متفاوتی دارد؛ اما بدون شک گران قیمت ترین و مجلل ترین پاساژها و مراکز خرید تهران در مناطق شمالی این شهر واقع شده اند.

قیمت رهن یا اجاره در مرکز خرید مدرن الهیه چقدر است؟

یکی از مجتمع های تجاری لوکس و گران شمال تهران، مرکز خرید مدرن الهیه واقع در مدرس شاقتصادی خیابان الهیه است. این مرکز خرید کالاهای مختلف و برندهای خارجی معتبر بسیار زیادی را در خود جای داده است. این موضوع باعث شده است مشتریان پاساژ مدرن الهیه کمی خاص باشند. به همین دلیل اغلب اوقات این پاساژ خلوت بوده و فضای آرامی دارد. البته نه تنها مشتریان این مرکز خرید قشر مرفه جامعه هستند، صاحبان کسب و کار در این پاساژ هم افرادی با توان اقتصادی قابل توجه هستند. چرا که بهای رهن و اجاره در این واحد تجاری رقمی بسیار بالا است که هر فردی از عهده پرداخت آن بر نخواهد آمد. در این مطلب سری به پاساژ مدرن الهیه زده ایم و کنار آنالیز امکانات مختلف این پاساژ برای مشتریان، نگاهی به قیمت رهن و اجاره مغازه در پاساژ مدرن الهیه داشته ایم؛ بنابراین در صورتی که از مشتریان این مرکز خرید هستید یا قصد رهن و اجاره واحد در این پاساژ را دارید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

مرکز خرید مدرن الهیه

این پاساژ که در سال 1390 تاسیس شده در مدرس شاقتصادی، خیابان الهیه قرار گرفته است. برای دسترسی به پاساژ مدرن الهیه می توانید به وسیله اتوبان مدرس، خیابان فرشته و بلوار آفریقا جهت خود را مشخص کنید. البته با وجود ترافیک همیشگی بلوار آفریقا ممکن است برای رسیدن به این پاساژ کمی بیشتر از تصورتان وقت صرف کنید؛ اما کیفیت کالاها، خدمات و امکانات مدرن الهیه ارزش خرید بالا و رضایت بخشی زیادی را برای شما فراهم خواهد نمود.

مرکز تجاری مدرن الهیه درمجموع از 12 طبقه تشکیل شده است. از این تعداد 4 طبقه پارکینگ، 4 طبقه اداری و در آخر 3 طبقه هم به عنوان بخش تجاری در نظر گرفته شده است. یک طبقه از پاساژ برای تاسیسات، مدیریت، انباری و… مورد استفاده کارکنان و پرسنل قرار گرفته است. تعداد واحدهای اداری این پاساژ در حدود 28 و تعداد واحدهای تجاری آن برابر با 40 واحد است. برندهای مختلف خارجی در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، ساعت و زیور آلات، جواهرات و… به عرضه کالا و خدمات در این 40 واحد مشغول هستند؛ بنابراین با ورود به این مرکز خرید می توانید اغلب نیازهای روزانه و شخصی خود را با کالاهای خارجی این مرکز خرید تامین کنید.

مرکز خرید الهیه برای رضایت بیشتر و آسایش مشتریان خود امکانات مختلفی در اختیار آن ها قرار داده است. در ادامه بعضی از این امکانات را آنالیز خواهیم کرد.

امکانات پاساژ مدرن الهیه

مجتمع اداری-تجاری الهیه کنار تامین کالاهای مختلف برای مشتریان، امکانات مختلفی در این مرکز خرید ارائه نموده است. با وجود این امکانات تجربه ای به یاد ماندنی از خرید در این پاساژ خواهید داشت.

معماری و طراحی داخلی زیبا

این پاساژ را نمی توان به هیچ یک از مراکز خرید تهران شبیه دانست. چراکه طراحی خاص، آبنماها، دکوراسیون، آسانسور شیشه ای، نقاشی های بسیار ویژه روی سقف و دیوارها، کفپوش مجلل، لوسترهای گران قیمت و… همه و همه باعث می شوند احساس بسیار خوشایندی در این محیط داشته باشید. علاوه براین عدم وجود هرنوع استند تبلیغاتی باعث شده است علی رغم وجود فروشگاه های مختلف در پاساژ، فضای آن یک محیط تجاری و تبلیغاتی نداشته باشد.

پارکینگ

جای پارک خودرو همیشه یکی از عظیم ترین دغدغه ها برای افرادی است که ازخودروی شخصی استفاده می نمایند. طراحان ساختمان تجاری مدرن الهیه با در نظر دریافت این موضوع پارکینگی عظیم و باظرفیت برای تامین محل پارک خودروی مشتریان در نظر گرفته است. این پارکینگ طبقاتی در 4 طبقه ساخته شده و ظرفیتی در حدود 175 خودرو برای مراجعه نمایندگان معمولی دارد. این ظرفیت با در نظر دریافت جای پارک مشتریان ویژه در بخش VIP که ورودی آن از خیابان آفریقا است به 218 خودرو خواهد رسید. بنابراین مشتریان می توانند بدون نگرانی و دغدغه پارک خودرو ساعت ها در مرکز خرید الهیه وقت بگذرانند.

کافه و رستوران

در این مجتمع تجاری کافه ها و رستوران های مختلفی دایر هستند. هریک از این مراکز با فضایی منحصر به فرد و غذاها یا میان وعده های هیجان انگیز از مشتریان پذیرایی می نمایند؛ اما معروف ترین کافه پاساژ مدرن الهیه را می توان کافه ویکولو دانست. این کافی شاپ که در بالکن پاساژ واقع شده است، دکوری و معماری خاص دارد. کف سنگ فرش، میزهای کوچک و چترهای رنگی، چراغ های مختلف و آب نمای عظیم یادآور خیابان های سبک اروپایی بوده و باعث طراحی بسیار خاص این کافه شده است.

طبقه رویال

طبقه دوم پاساژ مدرن الهیه به دلیل داشتن فروشگاه های ویژه فروش طلا و جواهرات رویال نام دارد. در این طبقه می توانید جواهراتی بسیارخاص که توسط طراحان جواهر معروف جهان ساخته شده اند را ببینید. مطابق مد روز اروپا به خرید طلا و جواهر بپردازید و به راحتی طلاهای مختلف را با هم مقایسه کنید.

کالاها و برندهای مختلف

پاساژ مدرن الهیه گران قیمت ترین کالاهای برندهای معتبر جهانی را عرضه نموده است. در فروشگاه های این پاساژ می توانید کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، طلا و ساعت،عطر و ادکلن، عینک، لوازم آرایشی، شکلات های دست ساز، گل فروشی و… را از برندهای مختلف با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید. بنابراین درمجموع می توان گفت برای تامین وسایل شخصی یا خرید هدیه این پاساژ انتخاب های خاصی برای شما خواهد داشت.

با توجه به همه آنچه درباره امکانات و ویژگی های پاساژ مدرن الهیه گفته شد، می توان گفت این مرکز خرید یک محیط ویژه برای مشتریان خود فراهم نموده است. به همین دلیل افراد با ورود به پاساژ می توانند در محیط بسیار لوکس آن به خرید پرداخته و در رستوران ها یا کافی شاپ های آن قرارهای محبت آمیز یا مهم خود را برگزار نمایند. با این اوصاف، قیمت رهن یا اجاره واحدهای تجاری این مرکز خرید چقدر است؟

شرایط رهن یا اجاره در مجتمع تجاری مدرن الهیه

اغلب پاساژهای مناطق شاقتصادی تهران برای رهن و اجاره شرایط خاص خود را دارند. مرکز خرید مدرن الهیه هم از این قاعده خارج نیست. بنابراین در صورتی که قصد رهن یا اجاره فروشگاه یا واحد تجاری در این مرکز را دارید، باید شرایط موردنظیر هیئت مدیره پاساژ را داشته باشید. مهم ترین قاعده برای رهن یا اجاره واحدهای این مجتمع تجاری ارائه کالاهای برند و معتبر باکیفیت بسیار بالا است. بنابراین در صورتی که کالاهای شما محصولاتی خارجی و باکیفیت قابل توجه هستند، شانس اینکه بتوانید در این مرکز خرید فروشگاهی داشته باشید، بیشتر می گردد. در نظر داشته باشید در صورتی که محصولات برند شما تکراری باشد امکان حضور در مدرن الهیه را از دست خواهید داد. چرا که وجود دو فروشگاه از یک برند برای هیئت مدیره پاساژ مدرن الهیه قابل قبول نیست.

پس از ارایه رزومه، نمونه محصول، برند و ویژگی های فروشگاه خود به هیات مدیره پاساژ، آن ها درباره احتمال موفقیت شما در این پاساژ و تاثیرات حضور این برند در پاساژ تحقیق ها و آنالیز های لازم را انجام خواهند داد. اگر همه این مراحل به خوبی طی شوند، قراردادی برای رهن یا اجاره تنظیم خواهد شد. البته احتمال آن که بتوانید واحدهای تجاری مدرن الهیه را رهن کنید، بسیار کم است. چراکه مدیران پاساژ روی دریافت اجاره ماهانه تاکید بیشتری دارند. باوجود این در صورتی که بتوانید هیات مدیره را به دریافت مبلغی برای رهن کامل راضی کنید، منفعت بیشتری برایتان خواهد داشت.

باتوجه طراحی و معماری این پاساژ، هیچ یک از فروشگاه های پاساژ مدرن الهیه متراژ پایین ندارند؛ بنابراین در صورتی که دنبال واحدی با متراژ زیر 100 متر هستید، بهتر است به گزینه های دیگری فکر کنید. هریک از واحدهای تجاری مدرن الهیه متراژی در حدود 120 الی 250 متر دارند. این موضوع برای دکور و طراحی داخلی دست شما را باز خواهد گذاشت؛ اما از طرفی ممکن است قیمت های اجاره چندان برایتان خوشایند نباشد.

در حال حاضر همه واحدهای تجاری مرکز خرید مدرن الهیه فعال هستند و برای رهن یا اجاره آن ها باید تا انتها قراردادهای فعلی صبر کنید؛ اما برای اطلاع کلی از قیمت های واحدهای تجاری پاساژ مدرن الهیه بد نیست بدانید هریک از واحدهای تجاری این پاساژ، متناسب با موقعیت قرارگیری در پاساژ، میزان دسترسی راحت مشتریان، متراژ، دکور داخلی، طبقه و… قیمت متفاوتی دارند. یک واحد تجاری 140 متری در پاساژ الهیه با قیمتی برابر با 220 میلیون پیش پرداخت و ماهانه 20 میلیون تومان برای اجاره در نظر گرفته شده است. همانطور که گفته شد احتمال آن که بتوانید واحدهای این مرکز خرید را اجاره کنید، بسیار کم است؛ اما در صورتی که بتوانید برای رهن واحدی پیدا کنید، مبلغی حدود 1 میلیارد برای رهن کنار گذاشته باشید.

گرچه قیمت های واحدهای تجاری پاساژ الهیه، قابل توجه و گران است، اما با توجه به مشتریان و مخاطبان خاص این مرکز خرید منفعت بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین در صورتی که اطمینان خاطر دارید به خوبی از پس مخارج، اجاره، هزینه های جانبی و… واحدهای مدرن الهیه برمی آیید، این واحدها انتخاب ایده آلی برای کسب و کار شما خواهند بود. همچنین اگر به اندازه کافی درباره هزینه های پاساژ مدرن الهیه اطمینان خاطر ندارید، پیشنهاد ما این است که ریسک نکنید و محتاط باشید. چراکه ممکن است خسارات اقتصادی جبران ناپذیری به خود وارد کنید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: هومینگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26365

به "قیمت رهن یا اجاره در مرکز خرید مدرن الهیه چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت رهن یا اجاره در مرکز خرید مدرن الهیه چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید