رضایی: مربی هستم، نه چوب و باید از تیم و بازیکنانم دفاع کنم، قول قهرمانی در پارالمپیک را نمی دهم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: حق ما قهرمانی در پارالمپیک است اما قول قهرمانی نمی دهم.

رضایی: مربی هستم، نه چوب و باید از تیم و بازیکنانم دفاع کنم، قول قهرمانی در پارالمپیک را نمی دهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهربابک پس از شکست 3 بر یک شاگردانش مقابل تیم شهرداری ورامین و اعتراضاتش پس از این بازی گفت: بازی در سطح جهانی بود اما داوران در سطح این بازی نبودند. داور این بازی در یک سال گذشته یعنی از دی 98 به بعد فقط دو بار سوت زده و در چنین شرایطی می خواهند بهترین بازی ایران را قضاوت کند. داوران در طول این مدت قضاوتی نداشته اند که آماده هم باشند.

وی با بیان اینکه سطح این ملاقات از فینال پارالمپیک هم بالاتر بود، ادامه داد: شالوده و فیکس های تیم ملی والیبال نشسته به جز یکی دو نفر و همچنین آینده های تیم ملی در ترکیب شهرداری ورامین و مس قرار دارند. به نظرم داوران خوبی داریم، اما قضاوت شان در طول سال کم است. آقای اکرمی داور این بازی، قضاوت سوم و چهارمش را در بازی روز شنبه انجام داد. همچنین قضاوت ها بعضی وقت ها سلیقه ای است که این مسئله هم به خاطر تعداد کم داوری ها است.

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهربابک بیان کرد: داور هم مثل منِ مربی و بازیکن اشتباه می نماید. من هم که در کنار زمین هستم، چوب که نیستم و مربی ام و باید از تیم و بازیکنانم دفاع کنم.

رضایی گفت: برنده بازی ما و شهرداری ورامین، تیم ملی بود، چون یک ملاقات خوب برگزار گردید، البته جدال اصلی در نیمه نهایی است؛ جایی که مسابقات با حضور چهار تیم به صورت دوره ای برگزار می گردد.

وی در مورد حضور چند ملی پوش شناخته شده در ترکیب مس شهربابک و در پاسخ به این سوال که این مسئله باعث نشده مدیران باشگاه به او برای کسب عنوان قهرمانی اولتیماتوم بدهند؟ گفت: اصلاً اولتیماتومی برای قهرمانی نداده اند، البته من بعد از 25 سال یاد گرفته ام که قولی برای قهرمانی ندهم. ورزش مگر ضمانت دارد؟ حتی قول قهرمانی پارالمپیک هم نمی دهم. من می گویم حق ما قهرمانی در پارالمپیک است اما قول قهرمانی نمی دهم.

رضایی درخصوص شرایط مرتضی مهرزاد، بلندقامت ترین ورزشکار معلول جهان توضیح داد: مرتضی دو روز قبل از قرنطینه بیرون آمده است. او در اردوی تیم ملی نبود، یک سال تمرین نکرده و در دو هفته گذشته نیز در قرنطینه بوده، پس نباید انتظار زیادی از او داشته باشم اما باید در بازی بعدی از او باید انتظار داشته باشم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره برنامه های این تیم در راستا حضور در پارالمپیک گفت: ما به ترکیه دعوت شدیم و حتی آنها هزینه هم پرداخت می کردند، اما تیمی در آنجا نبود که خودمان را محک بزنیم. باید برویم و با ترکیه و قزاقستان بازی کنیم که چه بگردد؟ بوسنی، روسیه، برزیل و مصر چهار حریفان اصلی ما در پارالمپیک هستند و هر تورنمنتی که در جهان یکی از آنها باشد، باید برویم. در تورنمنتی که قزاقستان و ژاپن باشد، غیر از اینکه وقت تیم ملی را بگیرند، باید برای چه برویم؟ مگر اینکه مثل بعضی از تیم های سالم که برای تفریح می فرایند، ما هم برای تفریح برویم. آیا بیت المال این اجازه را به من می دهد؟ بله، پول هم داریم. الان که بهشت مدیران ورزشی ما است و هیچکسی هم از آنها مطالبه گری نمی نماید. آنها پول هم دارند و نه اردویی و نه سفری. عشق مدیران ورزشی ما سال جاری است. ما همواره کم می آوردیم، اما سال جاری 120 درصد بودجه می دهیم و حتی 200 میلیون به بولینگ پرداخت می کنیم!

وی درباره مصاحبه نکردن ملی پوشان پس از بازی صبح دیروز گفت: به ملی پوشان گفتیم مصاحبه نکنند تا حاشیه برای برای تیم ملی و زمان حضورشان در اردو ایجاد نگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42045

به "رضایی: مربی هستم، نه چوب و باید از تیم و بازیکنانم دفاع کنم، قول قهرمانی در پارالمپیک را نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: مربی هستم، نه چوب و باید از تیم و بازیکنانم دفاع کنم، قول قهرمانی در پارالمپیک را نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید