روایت مدیر تیم های ملی کشتی از وقوع فاجعه در رده سنی نونهالان، از تمرین اشتباه تا مصرف داروهای غیرمجاز

به گزارش بلاگ پو، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: متاسفانه خیلی از بچه ها از دارو و مکمل استفاده می نمایند که این در رده سنی نونهالان فاجعه است.

روایت مدیر تیم های ملی کشتی از وقوع فاجعه در رده سنی نونهالان، از تمرین اشتباه تا مصرف داروهای غیرمجاز

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص مسابقات کشتی روز جهانی کودک گفت: مسابقات خوبی در الوند برگزار گردید. استعدادها آنجا کشتی گرفتند و ما برای این رده سنی برنامه ویژه ای داریم که برپایی اردوی بسترسازی یکی از آنهاست. کار بازسازی خانه کشتی شماره یک که تمام گردد، اردوهای بسترسازی را در خانه کشتی شماره دو برگزار می کنیم. حدود 10 مربی هم دعوت می کنیم به هر اردو و این برای آینده کشتی ما خیلی خوب است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در این رده سنی وجود دارد و باید اصلاح گردد، اعلام نمود: متاسفانه اکنون با تمرینات اشتباهی روبرو هستیم که در این رده انجام می گردد. موضوع دیگر بیش تمرینی است، اینکه یک بچه 13 - 14 ساله هفته ای 9-10 جلسه تمرین داشته باشد، مثل یک کشتی گیر بزرگسال، کاملا اشتباه است و این فشار به کشتی گیر این رده سنی آسیب زیادی وارد می نماید. باید به دنبال آموزش درست تکنیک به نونهالان و نوجوانان باشیم، به جای اینکه با بیش تمرینی به آنها آسیب بزنیم. موضوع دیگر هم که جای تاسف دارد، استفاده از دارو و مکمل های غیرمجاز در این رده سنی است. چنین کاری آن هم در این رده سنی واقعا فاجعه است و مطمئن باشید که فدراسیون کشتی، هم این موضوع را پیگیری نموده و هم با آن برخورد خواهد نمود. باید معین گردد چه کسانی این کار را انجام می دهند.

مدیر تیم های ملی ادامه داد: یک موضوع درآمدزایی از این محل است و یک موضوع هم اینکه مربی می خواهد با این کار خودش را نشان دهد و در این بین بچه ها را قربانی می نماید. ما برای این موضوع برنامه داریم و حتما کسی که بچه ها را به استفاده از دارو ترغیب می نماید، را توبیخ خواهیم کرد. ضمن اینکه مربیان سازنده که سالم کار می نمایند را نیز در بحث های تشویقی می بینیم. نمی خواهم بگویم با یک تورنمنت خارجی و اعزام و یا اهدای سکه، می خواهیم از چنین مربیانی قدردانی کنیم، بلکه با دیده شدن، برای کار و کوشش آنها ارزش قائل خواهیم شد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17724

به "روایت مدیر تیم های ملی کشتی از وقوع فاجعه در رده سنی نونهالان، از تمرین اشتباه تا مصرف داروهای غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت مدیر تیم های ملی کشتی از وقوع فاجعه در رده سنی نونهالان، از تمرین اشتباه تا مصرف داروهای غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید