روزنامه چاپ کره جنوبی گزارش داد: سفر رهبر کره شمالی به چین

به گزارش بلاگ پو، یک روزنامه چاپ کره جنوبی در گزارشی نوشت کیم جونگ-اون احتمالاً برای شرکت در یک نشست بلندپایه با مقامات چین، وارد این کشور شده است.

روزنامه چاپ کره جنوبی گزارش داد: سفر رهبر کره شمالی به چین

به گزارش، یک روزنامه چاپ کره جنوبی در گزارشی نوشت کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، احتمالاً برای شرکت در یک نشست بلندپایه با مقامات چین، وارد این کشور شده است.

روزنامه هانکیوره به نقل از یک منبع مطلع در دولت کره جنوبی که نام وی فاش نشده است، نوشت یک قطار ویژه متعلق به کره شمالی که احتمالاً حامل کیم جونگ-اون است از مرز میان این کشور با چین عبور نموده است.

این مقام کره جنوبی در این باره گفت: هنوز تعیین نیست که آیا این قطار در راه پکن است یا خیر، اما (سئول) حرکت آن را زیر نظر دارد؛ زیرا، احتمالاً کیم جونگ-اون سوار بر این قطار است.

بر اساس گزارش رسانه های چین و کره شمالی، این قطار که احتمالاً حامل کیم جونگ-اون است، 22:15 به وقت محلی با عبور از مرز میان چین و کره شمالی وارد شهر مرزی دنگدانگ شده است. کمی پیش از ورود قطار به ایستگاه، نیروهای امنیتی چین تمامی ورودی ها به این ایستگاه را مسدود کردند.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، پیش بینی می گردد این قطار بامداد سه شنبه وارد پکن، پایتخت چین، گردد.

با تور چین همراه شوید

هیچ یک از مقامات چین و کره شمالی درخصوص گزارش های منتشرشده درباره سفر احتمالی کیم جونگ-اون به پکن واکنشی نشان نداده اند.

در صورتی که گزارش های منتشرشده در این باره صحت داشته باشد، این چهارمین سفر رهبر کره شمالی به چین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2795

به "روزنامه چاپ کره جنوبی گزارش داد: سفر رهبر کره شمالی به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه چاپ کره جنوبی گزارش داد: سفر رهبر کره شمالی به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید