رکورد جدید ترامپ با 500 ادعای دروغین در یک روز

به گزارش بلاگ پو، ستون نویس روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست ضمن ارائه آماری از ادعاهای دروغین و گمراه کننده ترامپ در سال 2020 نوشت وی با بیش از 500 ادعا در یک روز، رکورد جدیدی را ثبت کرد.

رکورد جدید ترامپ با 500 ادعای دروغین در یک روز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، روزنامه واشنگتن پست در ستونی با عنوان حقیقت سنج آمار جدیدی از ادعا های دروغین و گمراه کننده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را ارائه نموده است.

گِلن کِسلر، نویسنده و دبیر این ستون در روزنامه واشنگتن پست با انتشار رشته توئیت هایی، تعداد ادعا های دروغین و گمراه کننده ترامپ تا تاریخ پنجم نوامبر سال 2020 را 29 هزار و 508 مورد اعلام نمود.

وی در پیامی نوشت: پس از هفته ها کار فشرده، همه کار زار های انتخاباتی ترامپ را آنالیز نموده و پایگاه داده ها درباره اد عا های دروغین و گمراه کننده وی را تا پنجم نوامبر به روز نموده ایم. کل اد عاها: 29508 مورد.

ستون نویس واشنگتن پست در پیامی دیگر به ادعای دروغین ترامپ در ماه اکتبر 2020 اشاره نمود و نوشت: ترامپ در ماه اکتبر علی رغم ابتلا به کرونا به مدت یک هفته، 4000 بیانیه گمراه کننده و دروغین بیان نمود که دو برابر گفته های وی در سال 2017 است.

وی در ادامه نوشت: و ما به یک رکورد جدید در یک روز رسیده ایم: 504 اد عا که در روز دوم نوامبر یعنی یک روز قبل از بر گزاری انتخابات ریاست جمهوری به ثبت رسیده است.

این روزنامه نگار آمریکایی همچنین در پیامی دیگر به سابقه ترامپ در مورد ادعا های غلط اشاره نمود و نوشت: به یاد بیاورید که در 20 ژانویه 2020، کل آمار ما 16241 مورد بود. بنابراین ترامپ در جهت رسیدن به دو برابر کردن این آمار در یک سال واقع شده است.

وی در ادامه اضافه نمود که یکی از دسته های دیگری که برای اد عا های دروغین ترامپ اضافه شده، صحبت های وی در مورد ویروس کرونا بوده است.

ترامپ بعد از بر گزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر از همان ابتدا در سخنرانی های خود اد عای پیروزی در انتخابات کرد و بعد ها نیز بعد از اینکه تعیین شد وی در انتخابات شکست خورده اد عا های گوناگونی در مورد تقلب در این انتخابات مطرح نمود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین به گفته رسانه های کشورش اد عا های غلط بسیاری را در مورد آمار مبتلایان و تلفات کرونایی مطرح نموده است.

ترامپ هفته گذشته در مورد تقلب در انتخابات با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: در پنسیلوانیا 205000 رأی بیشتر از رأی دهندگان داشته ایم. همین یک مورد باعث چرخش این ایالت به سمت رئیس جمهور ترامپ می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41372

به "رکورد جدید ترامپ با 500 ادعای دروغین در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید ترامپ با 500 ادعای دروغین در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید