زمان اعلام نتایج آزمون دکتری معین شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان سنجش با تشریح زمانبندی اعلام نتایج آزمون دکتری در بهار 1401 گفت: نتایج اولیه اردیبهشت و خرداد منتشر می گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری معین شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش در جمع خبرنگاران گفت: آزمون دکتری 1401 امروز 6 اسفند با حضور 186 هزار و 556 نفر برگزار گردید.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی فاصله حداقل 1.5 متری برای تمام داوطلبان در نظر گرفته شده است.

پورعباس گفت: تمام حوزه ها تا اخرین ساعات شب گذشته ضدعفونی شده اند و با این وجود برای مبتلایان احتمالی هم اتاق ویژه در نظر گرفته شده است.

وی درباره زمان اعلام نتایج اولیه و مصاحبه داوطلبان دکتری گفت: نتایج اولیه معمولاً در اردیبهشت و خرداد اعلام می گردد و پس از انتخاب رشته، از اوایل مردادماه مصاحبه های دکتری در دانشگاه ها شروع می گردد و نتایج نهایی در شهریور اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش درباره ثبت نام آزمون سراسری سال 1401 گفت: تا به امروز یک میلیون و 480 هزار نفر در کنکور سراسری 1401 ثبت نام نموده اند و امشب آخرین فرصت ثبت نام است و تا زمانی که آخرین نفر در صف ثبت نام باشد سایت باز است.

وی گفت: مقدار ثبت نام نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است، اما زمان ثبت نام دیگر تمدید نمی گردد و بعد از سرانجام ثبت نام فایل بسته شده و برای عملیات اجرایی کنکور ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60912

به "زمان اعلام نتایج آزمون دکتری معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نتایج آزمون دکتری معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید