زمان قرعه کشی و اعلام اسامی 75 هزار برنده پیش فروش خودرو

به گزارش بلاگ پو، قرعه کشی پیش فروش 75 هزار خودروی ایران خودرو و سایپا، فردا و پس فردا برگزار و اسامی برندگان اعلام می گردد.

زمان قرعه کشی و اعلام اسامی 75 هزار برنده پیش فروش خودرو

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، طرح پیش فروش 12 محصول ایران خودرو به تعداد 45 هزار دستگاه با موعد تحویل حداکثر 12 ماه از ساعت 8 صبح روز یک شنبه 18 خردادماه شروع و به صورت شبانه روزی تا 20 خردادماه ادامه یافت. در این طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو که با ثبت نام بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر به اتمام رسیده، با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه کشی روز شنبه 24 خردادماه مطابق جدول ذیل با حضور نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

شرکت خودروسازی سایپا هم به مشتریان خود گفت: با توجه به اتمام زمان ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله محصولات سایپا، قرعه کشی ساعت 10 صبح روز یکشنبه هفته آینده درحضور مراجع نظارتی انجام خواهد شد. نتایج قرعه کشی و اعلام 30 هزار برنده، همچون روال فروش فوق العاده ها براساس کد پیگیری مشتریان در سایت رسمی فروش این گروه خودروسازی www.saipacorp.com اعلام خواهد شد و مشتریان پس از اعلام نتایج 48 فرصت دارند تا به واریز وجه و انتخاب نمایندگی اقدام نمایند.

بنا بر اعلام سایپا، براساس فهرست اعلامی در پیش فروش جدید سه خودروی جدید از جمله شاهین، کوئیک s و ساینا s نیز به گزینه های انتخابی متقاضیان اضافه شده است.

  • خرید و فروش امتیاز خودرو ممنوع است | دستگیر می شوند

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28001

به "زمان قرعه کشی و اعلام اسامی 75 هزار برنده پیش فروش خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان قرعه کشی و اعلام اسامی 75 هزار برنده پیش فروش خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید