تور کانادا: زندگی در کانادا

به گزارش بلاگ پو، تبدیل رویای مهاجرت به کانادا به واقعیت اصلا غیر ممکن نیست. به شرط اینکه عاقلانه و آگاهانه انتخاب کنیم، تصمیم بگیریم و قدم برداریم.

تور کانادا: زندگی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ولی ما در خصوص همه چیز اطلاعات کاملی نداریم. پس باید با کسانی که بیش از ما تخصص و تجربه دارند مشورت نموده و هر گامی که بر می داریم با هدایت آنها باشد.

اصولا کار را باید دست کاردان سپرد. وکلا و کارشناسان سایت خبرنگاران با اعتبار، تخصص و تجربه ای که دارند خوب می دانند که چطور آرزوهای شما را به تجربه ای شیرین تبدیل نمایند.

مزایای زندگی در کانادا

آیا کانادا فقط برای کانادایی ها خوب است؟ این سوال را باید از کسانی که در سال های گذشته به این کشور مهاجرت نموده اند پرسید.

چرا مردم کشورهای دیگر این قدر به مهاجرت به کانادا فکر می نمایند؟ وقتی از آنها در خصوص مزایای مهاجرت به کانادا می پرسیم، تقریبا پاسخ همه شان مشابه است. در ادامه به بعضی از این موارد اشاره می کنیم.

چراغ سبز قوانین به مهاجرانی که مزایای زندگی در کانادا را می دانند

دولت کانادا در 50 سال گذشته نسبت به مهاجرانی که از کشورهای دیگر با فرهنگ های مختلف به این کشور آمده اند روی خوشی نشان داده است.

شاهد این ماجرا جمعیت 20 درصدی خارجیان ساکن در این کشور است. قوانین کشور کانادا به شکلی است که سالیانه درصد زیادی از مهاجران تابعیت این کشور را دریافت می نمایند.

تابعیت در واقع همان شرایط حقوقی شخص است. قوانین را بدون شک می توان از جمله مزایای زندگی در کانادا دانست.

مهاجرانی که به کانادا می آیند و در این کشور ساکن می شوند، می توانند در صورت داشتن شرایط لازم تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

در این صورت به آنها فرصت رای دادن، ورود به عرصه های سیاسی و حتی بهره گیری از فرصت های شغلی بهتر داده خواهد شد.

بچه هایی که در کانادا به دنیا می آیند، بدون احتیاج به گذراندن مراحل قانونی شهفرایند کانادا به تعداد می فرایند. کافی است که والدین آنها شهفرایند این کشور باشند.

از جمله مزایای اقامت در کانادا این است که طبق قانون کانادا دو ملیتی یا چند ملیتی بودن امری مجاز است.

یعنی حتی اگر فرد مهاجر تابعیت کانادا را هم دریافت کند، احتیاجی به تغییر تابعیت از کشور مبدا او نیست.

قوانین و اجرای درست آنها همواره زمینه ساز امنیت هستند. کانادا کشور امنی برای مهاجران به تعداد می رود و می تواند همان سرزمین آرمانی و قانونمندی باشد که می توانند به فرصت های احتماعی و شغلی بی نظیر در آن دست پیدا نمایند.

با بیمه درمانی آب در دل مهاجران تکان نمی خورد!

از برترین مزایای زندگی در کانادا پوشش هزینه های درمانی است. در اصل هزینه مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی در این کشور از منبع بودجه عمومی پرداخت می گردد. بودجه عمومی هم از راه دریافت مالیات تامین می گردد.

کسانی که بیمه درمانی کانادا را دارند، در صورت دریافت خدمات بهداشتی و درمانی نباید نگران هزینه های آن باشند و بخش زیادی از آن حذف خواهد شد.

از سایر مزایای اقامت در کانادا این است که شهفرایندان کانادایی، مهاجرانی که اقامت دائم این کشور را دریافت نموده اند، کارگران خارجی و البته دانشجویان بین المللی می توانند از استان یا ایالتی که در آن سکونت دارند گواهی بیمه سلامت عمومی دریافت نمایند.

در بعضی استان های کانادا هم افراد به محض دریافت اقامت دائم به بیمه درمانی دسترسی خواهند داشت. در مواردی هم یک دوره انتظار سه ماهه در نظر گرفته شده است.

پوشش بیمه درمانی موارد مختلفی را شامل می گردد. نسخه ها، خدمات دندان پزشکی، مراقبت های پیراپزشکی، فیزیوتراپی و هم خدمات بهداشت روانی را می توان نمونه ای از خدمات درمانی دانست.

اگر داروی خاصی برای شما تجویز شده است، نگران ادامه فرایند درمان و یا تهیه دارو بعد از مهاجرت به کانادا نباشید.

پوشش های درمانی و بیمه ای را باید جز اصلی ترین مزایای زندگی در کانادا به تعداد آورد.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در خصوص جزییات بیمه ای و پوشش های درمانی مهاجرت به کانادا داشته باشید، منبعی معتبر از سایت خبرنگاران پیدا نمی کنید.

مزایای زندگی در کانادا فرصت طلایی تحصیل برای مهاجران

سیستم آموزشی کانادا با در اختیار داشتن مدارس، دانشگاه ها و همینطور کالج های معتبر در سراسر این کشور معروفیت زیادی دارد.

به همین علت است که سالیانه هزاران دانشجوی بین المللی به قصد اخذ ویزای تحصیلی کانادا را دارند. در اصل تحصیل در کانادا از لحاظ هزینه خیلی به صرفه است.

از طرف دیگر کانادا برنامه های آموزشی زیادی را به منظور یادگیری همزمان عملی و تئوری پیاده نموده است.

به اسم مثال موسسات آموزش کانادا علارغم اینکه روش های مختلفی را به کار می گیرند ولی همگی هدف یکسانی را دنبال می نمایند. در ضمن همه آنها خدمات پشتیبانی ارائه می دهند تا از موفقیت دانش آموزان تحت پوشش خود مطمئن شوند.

سیستم آموزشی کانادا فرصت خوبی است برای دانشجویان بین المللی که توانسته اند از یک موسسه کانادایی فارغ التحصیل شوند.

آنها می توانند بدون اینکه از این کشور خارج شوند، درخواست اقامت ویزای دائم دهند.

این در حالی است که بیشتر افرادی که در کانادا درس خود را به خاتمه می رسانند فقط ظرف مدت ششش ماه می توانند به سر کار بفرایند.

با این حساب تحصیل در کانادا می تواند یک راهکار هوشمندانه برای ساختن آینده ای بهتر در این کشور باشد.

یکی از مزایای زندگی در کانادا همین امکان تحصیل است. کیفیت دانشگاه های کانادا در سطح بالایی است و مدارک آنها هم اعتبار بین المللی دارد.

هزینه تحصیل در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای مطرح کمتر است.

مثلا در مقایسه با آمریکا هزینه ادامه تحصیل تقریبا نصف می گردد. منابع و برنامه هایی هم که برای دانشجویان در نظر گرفته شده اند قابل توجه هستند.

مثلا کمک هزینه مسکن، پوشش های درمانی دانشجویی، باشگاه های دانشجویی، مشاوره تحصیلی جز این برنامه ها هستند.

دانشجویان بین المللی می توانند همزمان با تحصیل کار نمایند. در حالی که فرصت های زیادی هم برای کارگروهی و کارآموزی برای دانشجویان وجود دارد.

معایب زندگی در کانادا

کانادا کشور فوق العاده ای است. اما از آنجایی که هیچ چیزی در این دنیا کامل نیست، مهاجرت به کانادا هم ممکن است سختی هایی داشته باشد.

البته این طور هم نیست که نتوانیم معایب زندگی در کانادا را رفع کنیم، ولی بهتر است در خصوص آن اطلاع داشته باشیم.

شاید موارد زیر را بتوان جز مهمترین ایراد هایی دانست که هنگام زندگی در کانادا با آن روبرو می شویم.

معایب زندگی در کانادا و چالشی که مهاجران در پرداخت هزینه ها دارند!

بعضی از شهرهای کانادا برترین جای دنیا برای زندگی هستند ولی هر چیز خوبی هزینه های خودش را دارد. هزینه زندگی در شهر ها و استان های مختلف این کشور فرق دارد.

بنابراین باید کاملا همه جوانب را در نظر گرفته و بر اساس هدفی که دنبال می کنید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به طور کلی در کانادا نیمی از عایدی ماهیانه هر شهفرایند صرف هزینه های روزمره زندگی او می گردد.

علاوه بر اقلام اساسی مثل مسکن، غذا و لباس باید مبلغی را هم برای هزینه های بهداشتی، حق بیمه و یا هزینه خرید اثاثیه منزل و مبلمان در نظر گرفت.

البته هزینه منابع انرژی مثل برق هم در استان های مختلف کانادا متغیر است و باید آن را جز هزینه های سنگین به تعداد آورد.

در کانادا هزینه ارتباط از راه دور که شامل تلفن همراه و اینترنت هم می گردد در مقایسه با کشورهای دیگر گران تر است.

همین هزینه های بالای زندگی از معایب زندگی در کانادا هستند ولی این تنها عیب زندگی در کانادا نیست.

هر چند اگر مزایای زندگی در کانادا را در نظر بگیریم زود متوجه می شویم که هر چیز خوبی بهایی دارد و به قول معروف هر چقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری.

اینکه آش مهاجرت شما به کانادا چه کیفیتی داشته باشد به این بستگی دارد که چقدر از پس هزینه های زندگی در کانادا برآیید.

البته می توانید در این مورد از کارشناسان خبرنگاران هم کمک بگیرید. آنها همه موارد را به خوبی برای شما شرح خواهند داد.

سرمایی ها معایب زندگی در کانادا را بدانید و کت های خود را بپوشید!

کانادا یکی از سردسیر ترین کشورهای دنیاست و در زمستان دمای آن به چندین درجه زیر صفر می رسد.

تقریبا از اوایل ماه دسامبر تا اواخر مارچ یا اوایل آوریل برف همه جا را می پوشاند. در منطقه ها جنوبی تر این کشور مثل ونکوور یا ویکتوریا باران بیشتر از برف می بارد.

برای کسانی که به کانادا مهاجرت می نمایند ممکن است هوای این کشور غافلگیر نماینده باشد. مثلا اگر از یک کشور نسبتا گرمسیر یا معتدل آمده باشند و ناگهان با یک زمستان یخبندان روبرو شوند. برای همین است که می گوییم سرمای هوا از معایب زندگی درکانادا است.

اما این مشکل هم راهکار دارد. اگر درست لباس بپوشید می توانید از زیباترین منظره ها زمستانی در کانادا لذت ببرید. البته منظور ما از درست لباس پوشیدن این است که سرتاپا زره پوش شوید.

زره شما کلاه، دستکش ها، چکمه ها و کت زمستانی شماست. البته نگران نباشید. این زمستان سرد، تابستان مطبوع و خنکی را هم در پی دارد.

مهاجرت به کانادا دومین کشور پهناور دنیا را با سایت خبرنگاران تجربه کنید و خاطره های زیبا بسازید.

نتیجه رویارویی مزایا و معایب مهاجرت به کانادا با یکدیگر

در سراسر دنیا کم نیستند آدم هایی که هر شب با رویای مهاجرت به خواب می فرایند. تعداد زیادی از آنها آرزو دارند در کانادا زندگی نمایند.

این افراد هر روز که بیدار می شوند، امیدوارند روزی برسد که خورشید زندگی شان درون مرزهای کانادا طلوع کند.

همواره در خصوص این سرزمین پهناور شمالی چیزهایی خوبی شنیده ایم ولی همه اینها فقط تعاریف آب و تاب دار نیست و تا میزان ای واقعیت هم دارد.

البته از آنجایی که کشور کانادا دارای بالاترین نرخ تابعیت در دنیا است پس زیاد هم دور از تصور نیست که زندگی در آنجا شرایط خوبی داشته باشد.

در اصل چیزی حدود 98 درصد از کسانی که به تازگی به این کشور مهاجرت نموده اند اصلا از انتخاب خود پشیمان نیستند و زندگی رو به راهی دارند.

درست است که سیستم مهاجرتی کانادا بسیار قانونمند و دقیق است ولی بدون چالش هم نیست. پساگرقصد زندگی یا حتی تحصیل در کانادا را دارید، خوب باید در خصوص مزایا و معایب زندگی در کانادا فکر و تحقیق کنید.

اگر می خواهید به خوبی این چالش را پشت سر بگذارید کافی است کار خود را به افراد مطمئن بسپارید.

به کارشناسان و وکلای حقوقی خبرنگاران اعتماد کنید تا آنها شما را در رسیدن به رویایتان و واقعیت بخشیدن به آرزوهایتان کمک نمایند.

اما همواره یادتان باشد که در تصمیم گیری امیدوار باشید ولی آگاهانه اقدام کنید. همین حالا امتحان کنید!

برای اطمینان از این که کدامیک از این روش ها مناسب شماست، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت خبرنگاران را پر کنید.

فرم ارزیابی مهاجرت

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سوالات متداول:

کانادا از بعضی جنبه ها مقرون به صرفه تر از ایالات متحده است، اما از جنبه های دیگر نه. هزینه کمتری برای بیمه درمانی و اجاره پرداخت خواهید کرد، اما آن هزینه ای که برای آب و برق ، گاز و کالاهای مصرفی پرداخت خواهید کرد افزایش می یابد. و این در صورتی است که بتوانید ویزاهای مورد احتیاج برای کار و زندگی در کانادا را دریافت کنید.

قوانین، بیمه درمانی، امکان کار و تحصیل حتی به صورت همزمان از جمله مزایای مهاجرت به کانادا هستند.

معایب زندگی در کانادا زیاد نیستند. شاید بتوان هوای بسیار سرد و هزینه های سنگین را از معایب مهاجرت به کانادا دانست. البته همه اینها قابل حل هستند.

بله، هزینه مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی در این کشور از منبع بودجه عمومی پرداخت می گردد. بودجه عمومی هم از راه دریافت مالیات تامین می گردد. همه استانها خدمات فوریت های پزشکی رایگان ارائه می دهند، حتی اگر کارت بهداشت دولتی ندارید.

اگر در پی این هستید که بدانید شانس شما در مهاجرت به کانادا چقدر است، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت خبرنگاران پر کنید.

‫2 دیدگاه در شرایط زندگی در کانادا چگونه است؟

  1. سمیراگفته

    1 ماه پیش

    سلام.من 32 ساله هستم و یک فرزند 2 ساله دارم..2 ساله که مدیر فروش یک شرکت داروسازی هستم. همسرم یک یارگاه تولیدی داره.قصد مهاجرت به کانادا رو داریم لطفا هدایت میکنید

    Reply

    1. علیزادهگفته

      4 هفته پیش

      سمیرا عزیز سلام ، با توجه به رزومتون شما میتوانید به وسیله فرایند های نیروی کار اقدام کنید برای ارزیابی دقیق تر شرایط و دریافت مشاوره رایگان به وسیله لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید.آدرس لینک : فرم ارزیابی مهاجرت

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51295

به "تور کانادا: زندگی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: زندگی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید