زنگ هفت برای خیابان جام جم به صدا در آمد

به گزارش بلاگ پو، کیوان بخشی تهیه کننده خیابان جام جم با حضور در برنامه زنگ هفت، به آنالیز بخش های مختلف برنامه خیابان جام جم و هنرمندان و عوامل دعوت شده به برنامه، پرداخته است.

زنگ هفت برای خیابان جام جم به صدا در آمد

به گزارش ،کیوان بخشی تهیه نماینده خیابان جام جم با اشاره به بخش های مختلف جشنواره سیما گفت: این جشنواره در دو بخش تخصصی و مردمی برگزار می گردد و ما کوشش می کنیم تا در برنامه خود از حضور دست اندرکاران برنامه های تلویزیونی بهره ببریم.

وی اضافه کرد: بخش تخصصی شامل کمیته هایی است که به برنامه های تلویزیونی و عوامل و دست اندرکاران آن مربوط می گردد و فراوریاتشان توسط کارشناسان متخصص مورد آنالیز و ارزیابی قرار می گیرد و آثار منتخب در هفتم اسفند ماه مصادف با اختتامیه پنجمین جشنواره جام جم معین و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

تهیه نماینده برنامه خیابان جام جم در ادامه گفت: ما در برنامه خیابان جام جم کوشش می کنیم بخش مردمی را پر رنگ تر ببینیم و کاری کنیم تا مردم، برنامه های تلویزیونی را داوری نمایند. بر این اساس برنامه به گروه هایی مختلفی شامل سریال های تلویزیونی، برنامه های تلویزیونی، تیتراژها، گروه بازیگران مرد، گروه بازیگران زن طبقه بندی شده و مردم به وسیله کد های اعلام شده می توانند منتخبان خود را انتخاب نمایند و این انتخاب مردمی شالوده و اساس برنامه خیابان جام جم است.

بخشی با بیان این مطلب اضافه کرد: یکی دیگر از بخش های مهم خیابان جام جم آیتم خاطره بازی است و ما در این آیتم به سراغ عوامل پشت صحنه برنامه که کمتر دیده می شوند می رویم و با آن ها به تبادل نظر می نشینیم.

تهیه نماینده برنامه در خاتمه گفت: خیابان جام جم در چهل شب در ساعت 20 از شبکه آموزش سیما به اخبار کمیسیون های مختلف پنجمین جشنواره جام جم و معرفی فراوریات سیما می پردازد و مردم عزیز از شنبه سیزدهم بهمن ماه می توانند با مشاهده این برنامه به نحوه رای دادن به منتخبان خود آشنا شوند.

لازم به ذکر است برنامه زنگ هفت با اجرای فوژان احمدی هر شب ساعت 19:30 از شبکه هفت سیما به روی آنتن می رود.

درخواست حسین رفیعی از داوران جشنواره تلویزیونی جام جم

حسین رفیعی مجری برنامه دستپخت های خودمانی که در دوره چهارم جشنواره تلویزیونی جام جم تقدیر شد، در مورد ضرورت برگزاری جشنواره گفت: سال های سال است که این جشنواره برگزار می گردد و من خودم سعادت این را داشتم که با برنامه های مختلف در این جشنواره حضور داشته باشم و برگزاری این جشنواره برای برنامه سازان مایه امیدواری است. همچنین موجب می گردد در طول سال، کوشش برنامه سازان دیده گردد.

وی در ادامه در مورد معیار داوری جشنواره اعلام کرد: من در طول این چند سال جوایزم را از مخاطبان گرفتم و قیمت من را مردم معین می نمایند نه تقدیری که انجام می گردد، اما بسیاری از عوامل برنامه سازی احتیاج به دیده شدن دارند و این قدردانی برای من نیز جذاب است.

رفیعی اضافه کرد: به عقیده من مدیران و هیات داوران برای ارزیابی آثار باید به همه جهات توجه نمایند؛ مانند زمانی که برای برآورد جلسات متعدد برگزار می نمایند و الزاما داوری ها براساس پربیننده بودن برنامه نباشد چرا که شاید برنامه های دیگری نیز باشد که به لحاظ کیفی فراوری شده اند، اما مخاطب آنچنانی نداشته اند؛ بنابراین ساعت پخش و شبکه آن و نکات دیگر برنامه سازی باید در نظر گرفته گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4389

به "زنگ هفت برای خیابان جام جم به صدا در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ هفت برای خیابان جام جم به صدا در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید