زیباترین معابد اندونزی

به گزارش بلاگ پو، در گرمای استوایی اندونزی در منظره های سرسبز، سازه های باستانی برجسته جهان پنهان شده است. معابد هندو و بودایی این جزیره با سنگ ساخته شده اند تا برای همیشه باقی بمانند. اکنون آنها منتظر شما هستند تا آنها را پیدا کنید. ذهن خود را آرام کنید و از معنویت این معابد سنگی که سالیان زیادی است وجود دارند لذت ببرید. معابد شگفت انگیز در اندونزی:

زیباترین معابد اندونزی
  1. معبد Pura Besakih

بالی یکی از 17000 جزیره اندونزی است. این جزیره هنوز هندو است در حالی که اکثریت آن ها مسلمان هستند. Pura Besakih بزرگترین، مهمترین و مقدس ترین معبد این جزیره هندو است. این معبد در ارتفاع 1000 متر (3300 فوت) در دامنه کوه آگنگ در بخش شرقی جزیره واقع شده است. 23 معبد مرتبط به Pura Besakih وجود دارد اما حتما از بزرگترین و چشم گیر ترین معبد- Pura Besakih Agung بازدید کنید. در جهت عده زیادی از مردم محلی خواهان روپیه هستند.

  1. معبد Goa Gajah

نقاشی های تزئینی غار در گوا گاجه فقط در جنوب Ubud در جزیره بالی دیده خواهد شد. پس از پیاده روی طولانی، از پارکینگ به منطقه مقدس وارد می شوید و از شما می خواهند سارنگ مراسم موقت مورد نیاز را بخرید. می توانید لباس محلی بخرید یا منتظر سارنگ رایگان باشید که به عنوان بخشی از هزینه ورود به دروازه در نظر گرفته می شود. غار با شخصیت های تهدید کننده ای که در چهره آنها حک شده است جذابیت خاصی دارد. در داخل نقاشی های جنسی مانند نمادهای فالی و یونی شیوا را خواهید یافت. استخر های حمام در جلوی غار، با مجسمه های زیبای خانم ها ، در دهه 1950 کشف شد.

  1. معبد Candi Plaosan

بعد از بازدید از این معبد متوجه خواهید شد که مردم محلی مسلمان از این معبد، با وجود هندو بودایی بودن تجلیل می کنند. جاذبه اصلی در میان 248 معبد Perwara معبد دوقلویی viharas یا ساختمان اصلی shrine است. این دو ساختمان مقدس چند طبقه ساختار برجسته در تمام جاوا است.

  1. معبد Ratu Boko

خرابه های واقعی معبد Ratu Boko در سطح فلات قرار دارند. آب و گرما باعث تخریب آن شده است. باقی مانده سازه نشان می دهد که این سایت قلعه یا قصر خانواده های سلطنتی یا پادشاهی Sailendra یا Mataram بوده است. یک دیوار بیرونی خراب شده، یک خشت خشک، و در بالاترین نقطه در منطقه، یک اتاق نگهبانی وجود دارد. اگر به سمت قله بروید، از مشاهده منظره پانوراما در نزدیکی Mount Merapi لذت خواهید برد. مناظر غروب خیره کننده هستند.

  1. معبد Sewu

بزرگترین معبد بودایی در مرکز مهدوا در معبد سوو واقع شده است. در اطراف معبد مرکزی، چهار حلقه شامل 250 معابد کوچکتر اختصاص داده شده به خدایان مختلف است. معبد Sewu معبد دوم بودایی در جاوا است که حدود یک مایل با معبد Hindu Prambanan فاصله دارد. نگاه دقیق نشان میدهد هندوها و بودایی های باستانی در صلح زندگی می کردند. ورودی بزرگ معبد اصلی در شرق است و حاوی کتیبه ای است که از سال 792 میلادی وجود دارد. معبد Sewu یکی از معابد مهم مذهبی فعال جاوا بود که در قرن هشتم شروع به کار کرد.

  1. معبد Pura Luhur Uluwatu

این معبد در بالای دریا در روی صخره واقع شده است. Uluwatu یکی از مناطق رو به رشد برای گردشگری است که مسافران جوان را به سواحل زیبا و شب زنده داری صخره ها جذب می کند. کسانی که به دنبال مهمانی هستند می توانند در Pura Luhur Uluwatu بمانند. یکی از چهار معبد اصلی ، Pura Luhur Uluwatu است که از جزیره محافظت می کند. این معبد کوچک است، اما به طور چشمگیری ساخته شده است. معبد 70 متر (230 فوت) بالاتر از دریاهای جنوب است. غروب آفتاب در این منطقه زیبا است.

  1. معبد Pura Ulun Danu Beratan

هوای خنک و مه، مسافرانی که از کوه های مرکزی جزیره بالی بالا می فرایند را آرام می کند. در اینجا دریاچه براتان را در میان قله ها پیدا خواهید کرد. معبد Ulun Danu Beratan در کنار ساحل از سال 1633 به ساکنین هندو منطقه خدمت کرده است. این معبد برای ستایش Danu، الهه دریاچه ها، رودخانه ها و آب ها ساخته شده است. الهه و دریاچه براتان به محصولات کشاورزی از طریق کانال های آبیاری آب می رسانند. پایین کوه بر روی کانال معابد کوچکتری قرار دارند.

  1. معبد Tanah Lot

معبد تاناه لت سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. این ساختمان در غرب چهار معبد اصلی بالی است. در حقیقت، می توانید Pura Luhur Uluwatu جنوبی را در صخره ها در یک روز روشن ببینید. معبد در جزیره خود واقع شده است و تنها در طول جزر و مد در دسترس است. این قسمت، بهترین منطقه برای عکاسی در جزیره است، به ویژه در هنگام غروب آفتاب.

  1. معبد Prambanan

بزرگترین معبد هندو در کل اندونزی در وسط جزیره است. این معبد به عنوان شاهکار هندو می باشد، این معبد بی نظیر هنوز هم بازسازی می شود. در حقیقت، اولین چیزی که در هنگام پیاده روی در پارک Prambanan به عنوان خرابه های سنگی 224 معبد بیرونی پراکنده می بینید معبد پرببانان است. همانطور که به سمت مرکز معبد می روید، هشت معبد بزرگ و هشت معبد کوچک خواهید دید. این معبد از قرن نوزدهم باقی مانده است.

  1. معبد Borobudur

این معبد در جاوه مرکزی بزرگترین معبد بودایی در جهان است. Borobudur از فوران های آتشفشانی Gunung Merapi، بمب گذاری های تروریستی و زلزله سال 2006 جان سالم به در برد. این معبد مثل هرم حک شده با دیوارهای تقویت شده از طرف پایین و پنج طبقه مجسمه صعودی به بالا است. در واقع، گنبد مرکزی توسط 72 مجسمه چشمگیر 72 بودا خودنمایی می کند. شاید مهم ترین چیز در مورد بنای یادبود این است که آن را با دست در قرن نهم ساخته اند. به نظر میرسد این معبد برای همیشه باقی خواهد ماند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: مجله سفر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24481

به "زیباترین معابد اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین معابد اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید