سازمان لیگ برتر با ما همکاری کند ، شرایط ذوب آهن تغییر نموده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام یک شنبه شب در نشست خبری پیش بازی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه تیم ذوب آهن با سرمربی جدید در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت نموده است، اظهار کرد: شرایط تاکتیکی این تیم تغییر پیدا نموده و کار ما به همین علت سخت است.

سازمان لیگ برتر با ما همکاری کند ، شرایط ذوب آهن تغییر نموده است

نکونام با اشاره به اینکه تمرکز ما روی تیم خودمان است، اضافه کرد: باید با تمرکز بالا برنامه های خودمان را در زمین پیگیری کنیم تا با ایجاد فرصت های لازم به هدف خود دست پیدا کنیم.

وی به بسته بودن پنجره نقل وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان اشاره نمود و گفت: ما باید در لیگ، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و جذب نکردن بازیکن جدید شرایط را برای ما سخت نموده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهان همکاری سازمان لیگ برتر با این تیم برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شد و اظهار کرد: ما تنها نماینده ایران هستیم که باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و با توجه شرایط کرونا و کمبود بازیکن خواسته ما استراحت بیشتر است.

به گزارش خبرنگاران، بازی تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 17:35 فردا در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44157

به "سازمان لیگ برتر با ما همکاری کند ، شرایط ذوب آهن تغییر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ برتر با ما همکاری کند ، شرایط ذوب آهن تغییر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید