ساعت جدید اپل اکسیژن خون را اندازه می گیرد

به گزارش بلاگ پو، اپل روز گذشته در مراسمی آنلاین از محصولات جدید خود از جمله سری ششم ساعت هوشمند، آی پد و آی پد ایر همراه سرویس های فیتنس پلاس و اپل وان رونمایی کرد.

ساعت جدید اپل اکسیژن خون را اندازه می گیرد

شب گذشته اپل در مراسمی آنلاین از محصولات جدید خود رونمایی کرد. هرچند سری آیفون 12 میان محصولات معرفی شده، نبود، اما نسخه جدید آی پد، ساعت های هوشمند و سرویس های نوینی در این مراسم ارائه شدند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

اپل واچ سری 6

جدیدترین ساعت هوشمند پرچمدار اپل تغییرات زیادی نسبت به نسخه سال گذشته نداشته اما شامل حسگر جدیدی برای رصد نشانگرهای سلامتی است. این حسگر با استفاده از نور قرمز و مادون قرمز سطح اکسیژن خون کاربر را اندازه گیری می نماید. همچنین چند نسخه از بند ساعت وقاب نیز رونمایی شدند. اپل واچ سری 6 با قیمت 379 پوند از 18 سپتامبر(28 شهریور) عرضه می گردد.

اپل واچ SE

این نسخه جدید و ارزان از ساعت هوشمند اپل تقریبا همان ویژگی های اپل واچ سری 6 را دارد اما با قیمت پایه 269 پوند عرضه می گردد. اپل این دستگاه را یک گجت پوشیدنی معرفی کرد که قابلیت های اپل واچ را در اختیار همه افراد قرار می دهد.

نسل هشتم آی پد

عملکرد هشتمین سری از آی پد به شدت ارتقا یافته است. این دستگاه دارای تراشه A12 Bionic است. اپل ادعا می نماید سرعت آی پد جدید سه بار بیشتر از تبلت های پرفروش اندروید و 6 بار سریع تر از لپ تاپ پرفروش کروم بوک(متعلق به گوگل) است. قیمت پایه این دستگاه 329 پوند اعلام شده که از 28 شهریور به بازار عرضه می گردد.

آی پد ایر

طراحی این دستگاه اپل نیز تغییراتی اساسی یافته و اکنون شامل پنل نمایشگری تمام صفحه شده است. دکمه خانه در آی پد ایر جدید حذف شده و نمایشگر 109 اینچی دستگاه تا لبه دستگاه امتداد یافته است.

دوربین های این دستگاه نیز ارتقا یافته اند و در آن از تراشه A14 Bionic استفاده شده، بنابراین عملکرد آن نیز نسبت به نسخه های قبلی ارتقا یافته است. البته آی پد ایر از ماه آینده و با قیمت پایه 579 پوند به بازار عرضه می گردد.

سرویس فیتنس پلاس

این سرویس اپل مجموعه ای از روتین ها و کلاس های ورزشی را با یاری مربیان حرفه ای ارائه می نماید. کاربران آیفون، آی پد یا اپل تی وی می توانند از این سرویس استفاده نمایند. علاوه بر آن سرویس فیتنس پلاس به اپل واچ و اپلیکیشن تمرین های ورزشی آن متصل است. این سرویس اطلاعات ورزش کردن کاربر را به وسیله ساعت هوشمند جمع آوری می نماید و به فرد نشان می دهد.

علاوه بر آن سرویس فیتنس پلاس به اپل موزیک متصل است و 10نوع ورزش از جمله پیاده روی و دو روی تردمیل، جلساتHIIT، یوگا و غیره را شامل می گردد.

این سرویس قبل از انتها امسال میلادی عرضه می گردد و حق عضویت ماهانه آن 9.99 پوند یا 79.99 پوند در سال خواهد بود.

سرویس اپل وان

این سرویس تجاری اپل و در حقیقت مجموعه ای از خدمات مختلف است. سرویس های زیر مجموعه اپل وان در سه سطح عرضه می شوند. بسته فردی شامل اپل موزیک، تی وی پلاس، اپل آرکید و 50 گیگابایت حافظه آی کلاود با هزینه 14.95 پوند در ماه است.

بسته خانواده شامل اپل موزیک، تی وی پلاس،آرکید و 200 گیگابایت حافظه ذخیر آی کلاود است که قابلیت اشتراک گذاری بین 6 عضو خانواده را دارد. هزینه ماهانه آن 19.95 پوند است.

سومین بسته که پرمیوم نام دارد شامل اپل موزیک، تی وی پلاس،آرکید،نیوز پلاس،فیتنس پلاس و دو ترابایت حافظه در آی کلاود با قیمت ماهانه 29.95 دلار است.،مهر

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34170

به "ساعت جدید اپل اکسیژن خون را اندازه می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت جدید اپل اکسیژن خون را اندازه می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید