سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو های مسلح رونمایی شد

به گزارش بلاگ پو، سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو های مسلح با حضور رئیس ستاد کل نیرو های مسلح و وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع رونمایی شد.

سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو های مسلح رونمایی شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پستیبانی نیروهای مسلح، نخستین سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیروهای مسلح با حضور سردارسرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع رونمایی شد.

این سامانه مشتمل بر چهار زیرسامانه است که در بستر امن اطلاعاتی نیروهای مسلح، موضوعات مرتبط با تجهیزات نظامی و دفاعی را طی فرایندی هوشمند از سطح نیروهای عمل کننده و حوزه های عملیاتی نیروهای مسلح با حوزه آماد و از حوزه آماد با سازمان صنایع دفاع به صورت برخط برقرار می نماید.

طراحی و استقرار این سامانه هوشمند در پی آن است که دقت وسرعت پاسخگویی به مطالبات و درخواست های نیروهای مسلح را افزایش داده و این امکان را فراهم نماید تا نیروهای مسلح فرآیند پاسخگویی به مطالبات خود را به صورت دقیق ردیابی و درآن مشارکت فعال داشته باشند.

این سامانه هوشمند با هدف ارتباط و تعامل تنگاتنگ و لحظه ای در راستای راهبرد ویژه وزارت دفاع برای پشتیبانی از نیروهای مسلح طراحی شده است.

در حال حاضرشرایط بهره برداری از این سامانه هوشمند ارتباطی برای معاونت های آماد نیروهای مسلح مهیا شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین از نمایشگاه توانمندی های سازمان صنایع دفاع بازدید کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17033

به "سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو های مسلح رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو های مسلح رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید