سایت AFC میزبانی تیم های ایرانی را به رسمیت شناخت

به گزارش بلاگ پو، کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه جدید اعلام شده ملاقات های لیگ قهرمانان آسیا، میزبانی تیم های ایرانی را در استادیوم های خانگی آن ها به رسمیت شناخت.

سایت AFC میزبانی تیم های ایرانی را به رسمیت شناخت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنالیز شرایط ایران برای اعطای میزبانی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در فروردین سال 99 خبر داده بود، اما سایت AFC خاطرنشان کرد که نمایندگان کشورمان در دور برگشت میزبان خواهند بود.

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ابتدا خاطرنشان کرد که تیم های ایرانی باید تمام ملاقات های خانگی خود را در کشور بی طرف برگزار نمایند، اما پیش از تأیید شدن از سوی کمیته اجرایی AFC پیشنهاد دیگری به ایران شده بود. پیشنهادی مبنی بر اینکه بازی های پلی آف در کشور بی طرف برگزار شده و ملاقات های خانگی در مرحله گروهی به دور برگشت منتقل گردد. پیشنهادی که ابتدا مورد موافقت باشگاه های ایرانی قرار نگرفت، اما پس از جلسه ای که مدیران باشگاه ها در مقر AFC با ویندسور جان داشتند، این پیشنهاد پذیرفته شد.

تیم های استقلال و شهر خودرو ملاقات های پلی آف خود مقابل الکویت کویت و الرفاع بحرین را در دبی و شارجه برگزار کردند و حالا با قطعی شدن صعودشان به لیگ قهرمانان آسیا پس از فزونی مقابل الریان و السیلیه قطر باید در مرحله گروهی رقابت نمایند. دو تیم پرسپولیس و سپاهان هم که سهمیه مستقیم را در اختیار داشتند، در مرحله گروهی حضور داشتند.

به این ترتیب در هفته های اول، دوم و سوم تیم های ایرانی میهمان رقبای خود خواهند بود و در هفته های چهارم، پنجم و ششم به میزبانی می پردازند. میزبانی تیم های ایرانی در خانه میزبانی از تیم های عربستانی را شامل نمی گردد و مانند چهار سال گذشته ملاقات تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث برگزار می گردد. با این حال حتی در مورد میزبانی در دو ملاقات دیگر هم حرف و حدیث فراوان بوده و گفته شده بازگشت میزبانی منوط به آنالیز های مجدد از ایران است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام برنامه خود ملاقات های تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو را در سه استادیوم آزادی، نقش دنیا و امام رضا (ع) اعلام نموده است که در زیر می آید:

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19446

به "سایت AFC میزبانی تیم های ایرانی را به رسمیت شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت AFC میزبانی تیم های ایرانی را به رسمیت شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید