ستاری: حمایت 8 میلیارد تومانی معاونت علمی برای توسعه بازار

به گزارش بلاگ پو، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در پویش کرونا پلاس حدود 600 طرح مختلف از شرکت های دانش بنیان، خلاق و کسب وکارهای اینترنتی دریافت نموده ایم که درنهایت برای 130 طرح تا به امروز حمایت اقتصادی به مبلغ 8 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

ستاری: حمایت 8 میلیارد تومانی معاونت علمی برای توسعه بازار

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره پویش کرونا پلاس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در کنار تامین تجهیزات پزشکی، کیت، ماسک و دارو و همزمان با اوج گیری کرونا در اسفندماه، کسب وکارهای نوپا و آنلاین آغاز به ارائه خدمات گسترده در حوزه های مختلفی مانند سلامت آ نلاین، ورزش، آموزش آنلاین، دورکاری، فراوری محتوا، سرگرمی و گردشگری آنلاین، فروشگاه های آنلاین، حمل ونقل، نوآوری های اجتماعی آنلاین و ارائه راهکار های فناورانه برای حوزه تندرستی کردند. توسعه این پلتفرم ها باعث شد، بخش زیادی از نیازهای مردم در دوران کرونا و در خانه بمانیم برای پاسخ به اوقات فراغت و نیازهای روزمره به وسیله پلتفرم های فضای مجازی پاسخ داده گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به این فرایند، معاونت علمی و فناوری فراخوان پویش کروناپلاس ویژه کسب وکارهای آنلاین و استارتاپ ها را راه اندازی کرد تا به واسطه آن بتوانند در دوران کرونا از ظرفیت های این زیست بوم استفاده نمایند.

دریافت 600 طرح مختلف از دانش بنیان ها و شرکت های خلاق برای حضور در پویش کرونا پلاس

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در این پویش تا به امروز حدود 600 طرح مختلف توسط شرکت های دانش بنیان، خلاق و کسب وکارهای اینترنتی مختلف اخذ شد که بیش از 400 طرح ارزیابی شده اند و حدود 240 طرح برای انواع حمایت ها مورد تایید قرار گرفته اند و درنهایت برای 130 طرح تا به امروز حمایت اقتصادی به مبلغ حدود 8 میلیارد تومان برای توسعه بازار، محصول یا زیرساخت تخصیص داده شده است. در این طرح سعی شده که با رویکرد یک شتاب دهنده مجازی یاری گردد تا ظرفیت های اکوسیستم به کارگرفته شده و با بهره گیری از توان شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری به ارزیابی و نظارت بر طرح های توسعه ای استارتاپ های مورد تایید را یاری کرد تا با حداکثر توان بتوانند جوابگوی نیازهای مردم و خدمت رسانی باشند.

انتهای پیغام/

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26118

به "ستاری: حمایت 8 میلیارد تومانی معاونت علمی برای توسعه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: حمایت 8 میلیارد تومانی معاونت علمی برای توسعه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید