سرمربی تیم ملی فوتبال اواسط هفته آینده معرفی می گردد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/لرستان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی تا اواسط هفته آینده انتخاب و معرفی می گردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اواسط هفته آینده معرفی می گردد

حیدر بهاروند در مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال لرستان اظهار کرد: باید برای رشد و توسعه فوتبال هر استان چه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری شاخص و آیتم های مدون تعریف گردد.

وی با انتقاد از حاشیه پردازی بعضی رسانه ها در انتخاب سرمربی تیم ملی اعلام کرد: سرمربی تیم ملی را با تدبیر انتخاب خواهیم کرد تا فوتبال ملی ما آسیب نبیند. مربی تیم ملی را نمی توانیم با عجله و شتاب انتخاب کنیم.

بهاروند با بیان اینکه سرمربی آینده قطعاً تا سرانجام جام دنیای راهنمایی تیم ملی را به عهده خواهد داشت، تاکید نمود: سرمربی تیم ملی تا اواسط هفته آینده انتخاب و معرفی می گردد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه AFC چالش بزرگی برای تیم های باشگاهی ما با سیاسی کاری و اعمال فشار صورت داد، اضافه نمود: با رایزنی های فراوان و عزم ملی توانستیم میزبانی باشگاه های ایرانی را دوباره بگیریم و در روز گذشته شاهد شیطنت هایی بودیم که با ایمیل به AFC با صدور بیانیه مجدد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شاهد میزبانی ایرانی در لیگ باشگاه های آسیا خواهیم بود و با این رای اقتدار کشورمان و ملت ایران را در ایرانی امن به اثبات رساندیم.

وی در ادامه گفت: فوتبال این روزها با توجه به مقبولیت در سراسر دنیا به یک صنعت درآمدزا تبدیل شده و برای توسعه و رشد فوتبال حضور بخش خصوصی قوی و برنامه ریزی مدون در همه حوزه های مدیریتی در فوتبال می تواند باعث پیشرفت هر استان گردد.

بهاروند اعلام کرد: هیات های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها با تعامل و برنامه ریزی متقابل می توانند در توسعه فوتبال هر استان سهم عمده ای داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه خوشبختانه این روزها حال فوتبال لرستان آفتابی است و این مرهون تعامل و همدلی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان است، اضافه نمود: امیدواریم با حمایت بخش خصوصی شاهد رشد بیشتر فوتبال لرستان باشیم .

وی گفت: لرستان از نظر اقتصادی و حمایت بخش خصوصی و باشگاه داری از استان های کمتر برخوردار و ضعیف بوده ولی از نظر وجود استعدادهای ناب و تزریق بنزین سبز از استان های برخوردار کشور است و حضور دو بازیکن در ترکیب تیم ملی و بیش از 75 بازیکن در لیگ برتر و دسته اول نشان از پویایی فوتبال لرستان است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19483

به "سرمربی تیم ملی فوتبال اواسط هفته آینده معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتبال اواسط هفته آینده معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید