سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان: اجرای پروتکل مسابقات برای بانوان سخت است

به گزارش بلاگ پو، شهناز کمک می گوید با توجه به دوری سه ماه بازیکنان از جریان مسابقات، فشار مرحله پلی آف احتمال آسیب دیدگی بازیکنان را افزایش می دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان: اجرای پروتکل مسابقات برای بانوان سخت است

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال اعلام نموده است که مرحله پلی آف فوتسال بانوان از اواسط تیرماه آغاز می گردد و تیم های ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران که به این مرحله راه پیدا نموده اند از اواسط خرداد فرصت تمرین دارند.

شهناز کمک سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص آغاز مسابقات لیگ در شرایط شیوع بیماری کرونا به خبرنگاران گفت: در بخش بانوان مسائل خاص خود را داریم. شرایط تیم ملی هم خیلی مهم است، جام ملت های آسیا یک سال عقب افتاده است اما بازیکنان آسیب دیده زیادی داریم که فرصت درمان آنها فراهم شده است تا برای مسابقات به تیم ملی اضافه شوند. علاوه بر این فرصت بیشتری در اختیار سایر بازیکنان قرار می گیرد تا خود را به کادر فنی تحمیل نمایند اما شرایط بانوان مثل مردان نیست و همین باعث شده که تصمیم گیری برای ادامه لیگ به یک معضل تبدیل گردد. به طور کلی باید ابتدا سلامت بازیکنان را در نظر بگیریم که آیا شرایط تمرین دارند و برگزاری بازی ها واجب است یا نه.

او در خصوص امکان اجرای پروتکل بهداشتی برگزاری مسابقات ورزشی در بخش بانوان اعلام کرد: شرایط بانوان با مردان متفاوت است و شاید اجرای پروتکل برای ما خیلی سخت باشد. اکنون هم شرایط برای باشگاه ها سخت است چون باید هزینه زیادی صرف نمایند. از طرفی دیگر بازیکنان را به خانه هایشان فرستاده اند و خوابگاه ها را هم تحویل داده اند.

کمک در خصوص دور بودن بازیکنان از شرایط آمادگی لازم برای آغاز مسابقات گفت: بازیکنان مدت زیادی از تمرین گروهی دور بوده اند و اکنون باید آنها را به سخت ترین شرایط مسابقه که پلی آف است، وارد کنیم. بنابراین به بدنسازی و کار گروهی خوبی نیاز دارند، دقیقا مثل آغاز دوباره فصل است که به بدنسازی، تمرین و مسابقه نیاز است اما با توجه به شرایط موجود و زمان کم این موارد از تیم ها گرفته می گردد. فشار بازی ها در مرحله پلی آف زیاد است و فکر می کنم که احتمال آسیب دیدگی بازیکنان هم بالا می رود، بنابراین باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در ادامه اعلام کرد: مربیان باید نظر خود را بدهند و تصمیمی که به صلاح همه است گرفته گردد چون بیشتر بازیکنان ملی پوش در چهار تیم حاضر در پلی آف هستند و باید سلامتی آنها هم در نظر گرفته گردد. از آنجایی که بازیکنان کاملا آماده نیستند، احتمال آسیب دیدگی آنها بالا می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26943

به "سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان: اجرای پروتکل مسابقات برای بانوان سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان: اجرای پروتکل مسابقات برای بانوان سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید