سرمربی تیم ملی کبدی: طلای آسیا را می خواهیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی کبدی ایران گفت : برنامه ریزی ما برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی است زیرا کبدی ایران احتیاج به طلای آسیایی دارد که امیدواریم به این مهم برسیم.

سرمربی تیم ملی کبدی: طلای آسیا را می خواهیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، غلامرضا مازندرانی پس از دیدار چهارم ایران برابر نپال گفت: ترتیب بازی های گروهی به جز دو دیدار اول سطح پایین تری نسبت به ایران داشتند همین ضعف باعث شد تا خود آن تیم ها حساسیتی در دیدار با بازیکنان ما نداشته باشند.

وی درباره استفاده از همه بازیکنان در برابر نپال ، گفت : ما در دیدار قبلی هم از تمام بازیکنان استفاده کردیم که عصرامروز ساعت 18 به وقت محلی با همین ترکیب به مصاف میزبان می رویم و برنامه هایی که برای دیدار با هند در نیمه نهایی را داریم مرور می کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره دیدار بعدی ایران برابر هند در نیمه نهایی گفت : مهمترین دیدار ما در این رقابت ها برابر هند است. فکر می کردیم که با این تیم در فینال بازی خواهیم کرد اما روند مسابقات به گونه ای پیش رفت که در نیمه نهایی رودر رو می شویم.

مازندرانی ادامه داد: این بازی یک فینال زودرس است و برنده این بازی بیشترین شانس را برای طلا دارد.

وی درباره تیم هند یادآور شد: آنها دچار یک اشتباه در انتخاب نفرات شدند و از مهاجمان زیادی استفاده کردند وقتی یک مدافع از ترکیب تیم خارج می گردد تیم دچار مشکل می گردد که این دردسرساز شد.

سرمربی تیم ملی کبدی در ادامه افزود: آنها از لحاظ بازیکن تیم خوبی هستند اما از نظر ساختاری و تاکتیکی ضعف دارند و ما امیدواریم از فرصت استفاده کنیم.

وی به میزبانی اندونزی در این رویداد اشاره نمود و گفت : من در دو بازی های آسیایی حضور داشتم که میزبانی اندونزی نسبت به دو دوره قبل ضعیف تر و قابل مقایسه با چین در سال 2010 نیست.

به گزارش خبرنگاران، تیم کبدی مردان ایران پس از ژاپن، پاکستان و مالزی به چهارمین پیروزی خود برابر نپال دست یافت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 839

به "سرمربی تیم ملی کبدی: طلای آسیا را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی کبدی: طلای آسیا را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید