سرپرست تیم کاراته پاس ناجا: نوع انتخاب قهرمان سوپر لیگ خستگی را بر تن ما باقی گذاشت

به گزارش بلاگ پو، سرپرست تیم کاراته پاس ناجا گفت: با توجه به شرایط فعلی به تصمیم سازمان لیگ برای انتها مسابقات احترام گذاشتیم، اما نوع انتخاب قهرمان خستگی را بر تن ما گذاشت.

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا: نوع انتخاب قهرمان سوپر لیگ خستگی را بر تن ما باقی گذاشت

عقیل بردیده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تصمیم گیری سازمان لیگ کاراته در معرفی تیم دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان سوپر لیگ گفت: سال گذشته با مدیریت کادر فنی و توان بازیکنان، قاطعانه تیم دانشگاه آزاد را شکست دادیم. سال جاری هم بدون تردید مانند سال گذشته توانایی قهرمانی سوپر لیگ را داشتیم. با توجه به شرایط فعلی و بیماری کرونا به تصمیم سازمان لیگ برای پایان مسابقات احترام گذاشتیم، اما نوع انتخاب قهرمان خستگی را بر تن ما باقی گذاشت.

وی اضافه کرد: پاس همواره شگفتی ساز بوده و سال جاری نیز توانایی قهرمانی را داشت. فدراسیون کاراته می توانست تصمیمات بهتری در مورد پایان لیگ بگیرد تا حقی از تیم ها ضایع نگردد. در شرایط فعلی بیشتر از همه متضرر شده ایم. عملکرد پاس ناجا در سوپر لیگ کاملا معین است. در سال 94 زمانی که رقابت ها به بازی هفتم کشیده شد تنها با اختلاف یک امتیاز نایب قهرمان شدیم و هیچ اعتراضی انجام ندادیم. در سال های 95 و 96 نیز به مقام سوم رسیدیم و در سال گذشته نیز قهرمان و تبدیل به تنها تیمی شدیم که در تمام رده ها سنی سکوی قهرمانی را تجربه نموده است.

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا در پاسخ به این سوال که گفته می گردد که با توجه به حضور مهره های ملی پوش در تیم دانشگاه آزاد مسئولان سازمان لیگ تصمیم به معرفی این تیم به عنوان قهرمان گرفتند، گفت: کاراته رشته ای نیست که بخواهیم قبل از رفتن روی تاتامی تصمیم به برد یا باخت تیمی بگیریم. از طرفی شرایط بازیکنان تیم پاس همواره غیر قابل پیش بینی بوده است. باشگاه پاس همواره حامی و یاری حال ورزش کاراته کشور بوده و در مورد جذب سرباز قهرمانان، ورزش قهرمانی را تنها نگذاشته است. در کاراته نیز پاس همواره تیمی پشتوانه ساز بوده و با گسترش این رشته در سطح نیروهای مسلح، اهداف فدراسیون کاراته و وزارت ورزش را دنبال نموده است.

بردیده اظهار داشت: تیم پاس همواره با نمایش شایستگی ها و پتانسیل های کاراته و معرفی جوانان آینده ساز، جذابیت های این رشته را نشان داده است. با احترام به سایر تیم ها باید عنوان کنم تیم پاس با شکست مدعیان نشان داد که شایسته کسب قهرمانی است. در شرایط فعلی انتظار داریم فدراسیون کاراته و سازمان لیگ جوابگوی شرایط باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29442

به "سرپرست تیم کاراته پاس ناجا: نوع انتخاب قهرمان سوپر لیگ خستگی را بر تن ما باقی گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم کاراته پاس ناجا: نوع انتخاب قهرمان سوپر لیگ خستگی را بر تن ما باقی گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید