سرپرست فدراسیون والیبال به اصفهان سفر کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه) جهت بازدید از امکانات میزبانی و انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2020 به اصفهان سفر کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال به اصفهان سفر کرد

سعید درخشنده به عنوان ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) و مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال، در این سفر دکتر فتاحی را همراهی می کنند و ضمن دیدار با تیمور باجول رئیس هیئت والیبال استان اصفهان، از سالن ها، هتل و سایر امکانات مورد نیاز جهت میزبانی شایسته از رقابت ها بازدید می کنند. دکتر فتاحی در ادامه سفر یک روزه خود به اصفهان، عصر امروز دیدار تیم های فولاد سپاهان اصفهان و کاله مازندران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال را نیز از نزدیک تماشا خواهد کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از 31 خرداد تا 8 تیر سال آینده در دو سالن 25 آبان (نقش جهان) و شهدای مخابرات اصفهان برگزار خواهد شد و دو تیم برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی جوانان جهان راه می یابند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14784

به "سرپرست فدراسیون والیبال به اصفهان سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست فدراسیون والیبال به اصفهان سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید