سلیمانی: از نظر فنی پرکان نمی تواند عضو تیم ملی ژیمناستیک باشد

به گزارش بلاگ پو، دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: ساسان پرکان از نظر فنی در شرایط حاضر نمی تواند عضو تیم ملی ژیمناستیک باشد، اما ممکن است در آینده با تمرینات بیشتر برای تیم ملی انتخاب گردد.

سلیمانی: از نظر فنی پرکان نمی تواند عضو تیم ملی ژیمناستیک باشد

به گزارش ، چندی پیش ساسان پرکان پسر 15 ساله چابهاری با حرکات نمایشی ژیمناستیک که پس از گل زدنش اجرا کرد در فضای مجازی معروف شد که باعث شد رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دستور شناسایی این فرد را به فدراسیون بدهد. پرکان حدود 6 روز است که در تهران برای ضبط یک برنامه حضور دارد، اما از سوی مسئولان فدراسیون با او یک تماس هم گرفته نشده است.

در این راستا محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران بیان نمود: ژیمناستیک ایران به لحاظ فنی رو به رشد است و ما توانسته ایم در المپیک جوانان مدال کسب کنیم. ساسان پرکان در قهرمانی کشور شرکت نموده است، اما نتوانست انتخاب گردد. فضای مجازی باعث شهرت این بازیکن شده است. فدراسیون جنبه فنی این بازیکن را ارزیابی می نماید که در این شرایط فعلا نمی تواند در تیم ملی باشد و شاید در آینده با کوشش و تمرین های بیشتر بتواند.

او گفت: استان سیستان و بلوچستان از نظر فنی کمی پایین تر است و فدراسیون قرار است یک مربی کرمانی خوب را به این استان اعزام کند تا سطح آن ها ارتقا پیدا کند. اگر قرار باشد هر کسی که حرکات نمایشی اش در فضای مجازی منتشر شد به تیم ملی دعوت گردد دیگر تیم از سطح کیفی خوبی برخوردار نخواهد بود.

او در انتها اضافه نمود: اگر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفته اند که این ورزشکار باید شناسایی گردد او را به تهران دعوت نمایند تا تمرین کند تا سطح فنی او بهبود یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4589

به "سلیمانی: از نظر فنی پرکان نمی تواند عضو تیم ملی ژیمناستیک باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانی: از نظر فنی پرکان نمی تواند عضو تیم ملی ژیمناستیک باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید