سمانه خوشقدم: به رقم خوردن اتفاقات خیلی خوب در آرژانتین امیدوار هستم، هر سه کاراته کا تیم دختران می توانند روی سکو قرار بگیرند

به گزارش بلاگ پو، سمانه خوشقدم، سرمربی تیم کاراته نوجوانان گفت: به رقم خوردن اتفاقات خیلی خوب در آرژانتین بسیار امیدوار هستم و اگر از رنگ مدال نیز صحبت نمی کنم به خاطر عدم ایمان به کار خود و بازیکنان نیست.

سمانه خوشقدم: به رقم خوردن اتفاقات خیلی خوب در آرژانتین امیدوار هستم، هر سه کاراته کا تیم دختران می توانند روی سکو قرار بگیرند

سمانه خوشقدم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط ملی پوشان نوجوان در آستانه اعزام به المپیک جوانان گفت: اردوی مرحله آخر خود را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم و قرار است بعد از رسیدن به آرژانتین به دلیل اینکه مسابقات دو هفته دیگر شروع خواهد شد، تمرینات خود را به صورت جدی در آنجا پیگیری کنیم. خدا را شکر در حال حاضر هر سه بازیکن ما به لحاظ جسمانی در سطح بالایی قرار دارند.

وی توضیح داد: شرایط بازیکنان به گونه ای است که اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد کاملا آماده رویارویی با حریفان خود هستیم. در این مدت تمرینات خوبی را انجام دهیم و رقبای خود را بررسی کردیم و کوشش کردیم روی نقاط قوت بیشتر تمرکز و نقاط ضعف را پوشش بدهیم.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان در خصوص امیدواری خود برای کسب نخستین مدال المپیکی کاراته توسط بانوان گفت: به رقم خوردن اتفاقات خیلی خوب در آرژانتین بسیار امیدوار هستم. اگر از رنگ مدال نیز صحبت نمی کنم به خاطر عدم ایمان به کار خود و بازیکنان نیست و تنها به خاطر وارد نشدن فشار روانی به بازیکنان است. این قول را می دهم با حداکثر توان در مسابقات حاضر شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

خوشقدم در خصوص خودباوری سه ملی پوش اعزامی به المپیک جوانان برای کسب کارهای بزرگ گفت: حقیقتا زمانی که در بهمن ماه سال گذشته تیم را تحویل گرفتم، بازیکنان روحیه و انگیزه لازم برای مسابقات قهرمانی آسیا را نداشتند. ما کارمان را از هفته اول روی مسائل روحی و روانی شروع کردیم و بازیکنان رفته رفته با توجه به پتانسیلی که در خود دیدند قهرمان آسیا شدند. بعد از قهرمانی آسیا در مسابقات کسب سهمیه بلغارستان روز خوبی نداشتیم اما اعتقاد دارم جهش اصلی خود را از این مسابقات شروع کردیم.

وی تاکید نمود: بچه ها بعد از عدم نتیجه در بلغارستان مصمم شدند حتما سهمیه کسب نمایند و در کرواسی درخشیدند و خودباوری خود را در عمل نشان دادند. مطمئن باشید هر سه بازیکن تیم ملی برای دفاع از حیثیت ایران به میدان خواهند رفت. بازیکنان را به گونه ای آماده کردیم که به سکو چشم دوخته اند و امیدواریم اتفاقات خوب نیز رقم بخورد.

خوشقدم در خصوص تجربه نخستین المپیک کاراته به عنوان اولین مربی بانوان گفت: از نظر من المپیک نیز یک رقابت مانند سایر مسابقات است و بیشتر از همه به خاطر المپیکی شدن رشته کاراته خوشحال هستم. من و فاطمه قاسمی مصمم هستیم همراه با تیم کاراته بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2047

به "سمانه خوشقدم: به رقم خوردن اتفاقات خیلی خوب در آرژانتین امیدوار هستم، هر سه کاراته کا تیم دختران می توانند روی سکو قرار بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمانه خوشقدم: به رقم خوردن اتفاقات خیلی خوب در آرژانتین امیدوار هستم، هر سه کاراته کا تیم دختران می توانند روی سکو قرار بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید