شاهین طبع: با اردوهای تدارکاتی، ملی پوشان در شرایط مسابقه قرار گرفتند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از سه اردوی تدارکاتی ملی پوشان در کشورهای پرتغال، روسیه و یونان اعلام رضایت کرد و گفت: این مسابقات تاثیرات مثبتی روی تیم داشتند و الان شرایط خوبی داریم.

شاهین طبع: با اردوهای تدارکاتی، ملی پوشان در شرایط مسابقه قرار گرفتند

مهران شاهین طبع در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط سه اردوی تدارکاتی پرتغال، روسیه و یونان که تیم ملی بسکتبال ایران پشت سر گذاشت، توضیح داد: از نظر من با توجه به برنامه های تمرینی که داشتیم این سه تورنمنت نیاز تیم ملی ما بود که خوشبختانه از سطح خوبی هم برخوردار بودند. از سطح این اردوها راضی هستیم و به آماده سازی تیم ملی کمک کرد.

او افزود: نتایج خوبی هم در این سه تورنمنت برای تیم ملی ایران کسب شد، اما همانطور که می دانید در این رقابت ها نتیجه برای ما مهم نبود و بیشتر بحث آماده سازی تیم مطرح بود. بازیکنان تیم ملی در شرایط مسابقه قرار گرفتند که این موضوع برای ما مهم است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فدراسیون برای فراهم کردن این اردوها تلاش زیادی کرد و اقدامات خود را برای برگزاری این اردوها، پیش از شروع پنجره ششم انتخابی ها شروع کرده بود.

شاهین طبع درباره شرایط و آمادگی بدنی بازیکنان تیم ملی بعد از این اردوهای تدارکاتی نیز اظهار کرد: همه نفرات ما نسبت به زمان برگزاری اردوها در تهران بهتر شده اند و من فکر می کنم با چند بازی دیگری که در چین داریم به آمادگی نهایی برسیم.

او در پاسخ به این سوال که بازی های تدارکاتی با تیم های اروپایی چه تفاوتی با بازی های تدارکاتی با تیم های آسیایی دارد؟ اظهار کرد: سرعت بازی، سازماندهی بازی و شرایط فیزیکی در بازی های اروپایی متفاوت با دیدارهای آسیایی است که در این سه تورنمنت به تیم ملی ایران کمک شایانی کرد.

او در مورد زمان شروع و سرانجام آخرین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال در ایران، پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی 2019 چین نیز گفت: از شنبه اردوهای خود را شروع کرده و تا سه شنبه تمرینات را پیگیری می کنیم، پس از آن راهی چین می شویم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10352

به "شاهین طبع: با اردوهای تدارکاتی، ملی پوشان در شرایط مسابقه قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: با اردوهای تدارکاتی، ملی پوشان در شرایط مسابقه قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید