شرایط خوزستان در حال بدتر شدن است ، شنبه، اعلام محدودیت های جدید

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر لزم اجرای جدی محدودیت های کرونا در شهرهای نارنجی، از تصمیم گیری برای اعمال محدودیت های جدید در روز شنبه اطلاع داد.

شرایط خوزستان در حال بدتر شدن است ، شنبه، اعلام محدودیت های جدید

رضا نجاتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به قرار دریافت چهار شهر استان در شرایط نارنجی اظهار کرد: با توجه به این شرایط، تنها مشاغل گروه های یک و 2 می توانند در این شهرها فعالیت نمایند و فعالیت مشاغل 3 و 4 در شهرهای نارنجی ممنوع است.

وی اضافه کرد: تمامی شرایط و محدودیت های گروه نارنجی به فرمانداران ابلاغ شده است و باید بر اجرای جدی این محدودیت ها نظارت داشته و در این خصوص جوابگو باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان نمود: حضور کارکنان ادارات در این شهرها نیز به صورت یک سوم در محیط کار و دوسوم دورکاری خواهد بود.

نجاتی گفت: تردد نیز از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است اما در مورد جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرهای نارنجی و خروج خودروهای بومی از شهرهای نارنجی، روز شنبه تصمیم گیری می گردد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فرایند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست و شرایط شهرها به سرعت در حال تغییر است و شرایط روز به روز در حال بدتر شدن است.

نجاتی بیان نمود: پیش بینی نموده بودیم که با برطرف محدودیت ها و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی به تدریج شرایط شهرها تغییر پیدا کند که اکنون نیز به صورت مستمر، رنگ بندی شهرها در حال تغییر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43486

به "شرایط خوزستان در حال بدتر شدن است ، شنبه، اعلام محدودیت های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خوزستان در حال بدتر شدن است ، شنبه، اعلام محدودیت های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید