آغاز مجدد پروازهای داخلی ترکیه

به گزارش بلاگ پو، آغاز مجدد پروازهای داخلی ترکیه از اول ژوئن 2020

پروازهای داخلی ترکیه روز گذشته 1 ژوئن 2020 از سر گرفته شد. نخستین پروازهای روز گذشته از استانبول به آنکارا، ازمیر، آنتالیا و ترابزون انجام شد. بر اساس تصمیم دولت ترکیه دیگر پروازهای داخلی ترکیه به تدریج طی ماه های آینده از سر گرفته می شوند.

آغاز مجدد پروازهای داخلی ترکیه

روز گذشته ترکیش ایرلاینز هواپیمایی بین المللی ترکیه و هواپیمایی آنادولوجت پروازهای خود را به شهرهای مذکور انجام دادند.

اداره هواپیمایی کشوری ترکیه قوانین و دستورالعمل هایی را اجرایی نموده است که طی آن فقط مسافران اجازه ورود به ترمینال های فرودگاه های ترکیه را دارند و کسانی که فاقد بلیط هواپیما هستند اجازه تردد و ازدحام در محوطه فرودگاه را نخواهند داشت تا بدین ترتیب از ازدحام بی مورد در فرودگاه ها جلوگیری به عمل آید.

همچنین تمامی مسافران موظف به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند و رستوران ها نیز به مشتریان خود فقط اقلام یکبار مصرف ارائه خواهند داد. گفتنی است دمای بدن مسافران به طور معمول در فرودگاه ها چک خواهد شد و کسانی که علائم تب داشته باشند به مراکز درمانی انتقال داده خواهند شد.

علاوه بر این فرودگاه های ترکیه موظف هستند اطمینان حاصل نمایند که سیستم های تهویه مرکزی در داخل سالن ها و تمامی اماکن عمومی مانند نمازخانه ها و اتاق بچه ها، دائما هوای تازه تهویه می نمایند. هر فرودگاهی که ملزومات جدید ارائه شده را رعایت نکند با اقدامات قضایی روبرو خواهد شد که به احتمال زیاد این اقدام شامل جریمه و یا تعلیق فعالیت آن ها می گردد.

با از سرگیری پروازهای داخلی ترکیه ترافیک هوایی دوباره به آسمان استانبول محبوب ترین شهر استانبول بازگشت و تا حدودی از ترافیک جاده های میان شهری ترکیه کاسته شد.

در همین اثنا، رستوران ها و کافه های ترکیه نیز درهای خود را پس از دو ماه به صورت محدود به روی مشتریان باز نموده اند. همچنین بازار عظیم استانبول، موزه ها، کتابخانه ها، سالن های ورزشی، استخرها و مهدکودک ها از دیگر اماکنی هستند که دولت ترکیه به آن ها اجازه فعالیت مجدد داده است.

منبع: فلای تودی
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27634

به "آغاز مجدد پروازهای داخلی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مجدد پروازهای داخلی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید