شرکت های تجاری ترامپ هم هدف کرونا نهاده شد

به گزارش بلاگ پو، ایرنا نوشت: سازمان ترامپ متشکل از مجموعه چند هتل و باشگاه گلف و دیگر فعالیت های تجاری حدود یکهزار و 500 نفر از کارمندان خود در آمریکا و کانادا را به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور موقت اخراج یا به مرخصی اجباری فرستاده است.

شرکت های تجاری ترامپ هم هدف کرونا نهاده شد

روزنامه واشنگتن پست روز شنبه با اعلام این که این تصمیم جدید شامل کارکنان هتل های ترامپ در نیویورک، واشنگتن دی سی، میامی، شیکاگو، لاس وگاس، ونکوور و هونولولو (مرکز ایالت هاوایی) می گردد اضافه کرد: این تصمیم به دنبال تعطیلی هتل ها و مراکز تفریحی از اواسط ماه مارس (اوخر اسفند) به دلیل شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است. هفده مرکز تجاری متعلق بهسازمان ترامپ به دلیل شیوع این ویروس تعطیل شده و تعدادی دیگر با حداقل پرسنل و خدمات به فعالیت خود ادامه می دهند.

مرخصی کارمندان شامل بیش از 200 نفر از آنها در هتل ترامپ در ونکوور کانادا و دو سوم کارکنان هتل ترامپ در شیکاگو است.

اقدامات سازمان ترامپ بی شباهت با مالکان دیگر مراکز تفریحی و هتل هایی نیست که به دلیل محدودیت های سفر و دستور ماندن در خانه با کاهش مشتری روبرو شده اند. ماه گذشته عظیمترین شرکت هتلداری دنیا موسوم به ماریوت ده ها هزار نفر از کارکنانش را به مرخصی فرستاد.

این در حالیست که به گزارش روزنامه نیویورک تایمز سازمان ترامپ با دویچه بانک به عنوان عظیمترین بانک ارائه دهنده خدمات اعتباری به این سازمان برای به تاخیر انداختن بازپرداخت بعضی از وام ها مذاکره نموده است.

ترامپ ماه گذشته تایید کرد که فعالیت های تجاری اش مانند دیگر شرکت های هتلداری با مسائل مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می نمایند.

رئیس جمهوری آمریکا به خبرنگاران تایید کرد که شیوع ویروس کرونا به فعالیت های تجاری او و حتی عظیمترین زنجیره هتل های عظیم دنیا نیز آسیب رسانده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23217

به "شرکت های تجاری ترامپ هم هدف کرونا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های تجاری ترامپ هم هدف کرونا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید