شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات باید فرایند پیچیده ای طی نمایند

به گزارش بلاگ پو، مدیر عامل شرکت شرکت قافلان سما نورد آذربایجان گفت: شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات باید فرایند بسیار پیچیده و طولانی را طی نمایند.

شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات باید فرایند پیچیده ای طی نمایند

علی مختاری، مدیر عامل شرکت شرکت قافلان سما نورد آذربایجان شرقی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: این شرکت فعالیت خود را به صورت جدی از سال 96 با یک استارت آپی که در شهر تبریز برگزار گردید، آغاز کرد و در این استارت آپ ایده های خود را عنوان کردیم. با کارکردن روی ساز و کار شرکت به صورت جدی وارد پلت فرم شدیم و بعد از آن با انجام کار های دیگری توانستیم در مرکز رشد دانشگاه مستقر شویم.

مختاری عنوان کرد: فعالیت خود در زمینه های مختلف آغاز کردیم که یکی از آن ها طراحی خانه هوشمند بود که به واسطه فعالیت در این زمینه، مجوز دانش بنیان را از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری کسب کردیم. فراوری سطوح موزیکال در ایران از دیگر اقدامات ما بود که شرکت ما اولین فراوری نماینده در این زمینه است.

مدیر عامل شرکت شرکت قافلان سما نورد آذربایجان شرقی توضیح داد: عمده فعالیت شرکت سیستم های خانه هوشمند است . در حال حاضر روی پروژه هایی مانند آبیاری، خانه و باغداری هوشمند کار می کنیم تا اپلیکیشن اختصاصی را به بازار عرضه کنیم.

وی در مورد مسائل شرکت دانش بنیان اعلام کرد: شرکت های دانش بنیان برای اینکه به مرحله دانش بنیانی برسند و تسهیلاتی را کسب نمایند باید امتیاز داشته باشند. از نظر قانونی این فرایند پیچیده و زمان بر است. اغلب شرکت ها نمی توانند این فرایند را طی نمایند. مثلا اگر کسی بخواهد از تسهیلات سربازی این شرکت ها استفاده نمایند باید وارد فرایند طولانی گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22333

به "شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات باید فرایند پیچیده ای طی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات باید فرایند پیچیده ای طی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید